خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌های جدیدترین کاندیدا در قالب ده فرمان رئیس‌جمهوری؛

تعطیلی گشت ارشاد، استفاده هدفمند مردم از ماهواره و تشکیل وزارت منویات رهبری

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۷۷

حقوق سفید(پرداخت و مزایای غیر محدود) برای نیروهای ویژه قضایی و امنیتی، تعطیلی مصادیق تجسس غیرضرور در امور مردم و جوانان، بیمه تأمین اجتماعی رایگان، حقوق بازنشستگی دائم و... از برنامه های بیگدلی برای جایگاه ریاست جمهوری است.

ایلنا: كاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با تبیین ده راهبرد خود برای حل مشكلات كشور، تعطیلی گشت ارشاد، هدفمند شدن استفاده از ماهواره و تشكیل وزارت منویات رهبری و مراجع را از جمله این راهبردها دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی بیگدلی دبیر کل جامعه اسلامی کار آفرینان و رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان که به تازگی از سوی فعالین بخش خصوصی، کارآفرینان کشور و سرمایه گذاران داخلی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شده است، در دیدار با جمعی از فرهنگیان و بانوان به مناسبت فرا رسیدن روز معلم و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به تشریح شرایط روز كشور و راهكارهای برون رفت از مشكلات پرداخت و اظهار كرد: برای اینكه بتوانیم در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بر مشكلات موجود در كشور غلبه كنیم، 10 راهكار مد نظر قرار گرفته است و در صورت اجرایی شدن این راهكارها شاهد تحولی شگرف خواهیم بود.

وی در بیان اولین راهکار خود، ضرورت اهتمام به نظرات مراجع تقلید را مورد تاكید قرار داد و گفت: یكی از نكاتی كه باید از سوی دولت آینده مورد توجه قرار گیرد تشكیل وزارت منویات رهبری و مراجع است و باید از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و مراجع عظام تقلید در اداره كشور نهایت استفاده برده شود.

دبیرکل جامعه اسلامی کارآفرینان در ادامه با انتقاد از نحوه برخورد با بدحجابی و ضرورت تغییر رویه در ارتقا فرهنگ و عفاف و حجاب تصریح كرد: راهكار دوم تعطیل كردن گشت ارشاد و ارشادی کردن حجاب است و این مقوله مهم باید به صورت جدی مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

وی در بیان راهکار سوم خود برای حل مشکلات کشور، با اشاره به اینكه سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است یادآور شد: تشكیل وزارت جهاد اقتصادی و حمایت از سرمایه و كارآفرینی راهكار سومی است كه می‌تواند در راستای حل مشكلات موجود كشور در عرصه اقتصاد و كمك به تولید و كارآفرینی مورد توجه قرار گیرد.

بیگدلی در تشریح بیشتر راهکار سوم خود گفت: انجام فعالیت‌های هدفمند در سازمان‌ها، مراكز و نهادهای وابسته به دولت از مهمترین اموری است که باید مورد توجه قرار گرفته و در این راستا تعطیلی شركت‌های ضرر ده دولتی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ضرورت توجه به نسل جوان را مورد تاكید قرار داد و گفت:‌ راهبرد چهارم ارائه تسهیلات تضمینی مسكن و ازدواج به نسل جوان است.

دبیر کل جامعه اسلامی کارآفرینان، تبدیل سفارت‌خانه‌ها به رایزنان ویژه تجاری و اقتصادی و تشكیل وزارت امور مهاجران و ایرانیان خارج از كشور را راهبرد پنجم برای برون رفت از وضع كنونی دانست و تاكید كرد: دیگر راهبرد در نظر گرفته شده، هدفمند كردن استفاده از ماهواره است و این راهبرد به صورت جدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بیگدلی تشکیل مجدد وزارت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استخدام نیروهای بسیج در توسعه سازندگی و سازمان‌های نظارتی، حقوق سفید(پرداخت و مزایای غیر محدود) برای نیروهای ویژه قضایی و امنیتی و تعطیلی مصادیق تجسس غیرضرور در امور مردم و جوانان را دو راهبرد دیگر دولت برای حركت به سوی پیشرفت و ایجاد جامعه‌ای مطلوب برای همه اقشار دانست.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دولت مشورتی سایه با بهره گیری از اصناف و انجمن های صنفی را از دیگر برنامه های خود در صورت رئیس جمهور شدن عنوان و خاطرنشان کرد: سپردن مسئولیت اصلی مدیریت واحد شهری به نهادهای مردمی و شوراهای اسلامی شهر، باید مورد توجه قرار گیرد که این امر مهم با بهره گیری از انجمن های صنفی، تعاونی ها و سازمان های غیردولتی امکان پذیر خواهد بود.

مجتبی بیگدلی در بیان دهمین و آخرین راهکار خود برای حرکت به سمت جامعه مطلوب، گفت: بیمه تأمین اجتماعی رایگان و حقوق بازنشستگی دائم برای نخبگان علمی، روحانی، مداحان، خادمان اهل بیت(ع) برنامه دیگری است که باید به آن توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز