خبرگزاری کار ایران

در جمع اعضای ستاد نمازجمعه تهران

ترقی: غربی‌ها مدیریت هوشمند را برای این انتخابات بکار بسته‌اند

کد خبر : ۶۷۰۳۵

به علت حاشیه امنیتی بالایی که برای سلایق گوناگون سیاسی در انتخابات پدید می‌آید آنها می‌توانند از بلندگوی رایگان انتخابات گزاره‌های فکری و سیاسی خود را با افکار عمومی جامعه طرح و آنرا ترویج کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تشریح اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکید مقام معظم رهبری به ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی بخاطر چالش‌هایی است که در این دو حوزه در کشور ما وجود دارد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ترقی در جمع اعضای ستاد نماز جمعه تهران اظهار کرد: توطئه‌ها و سرمایه‌گذاری سنگین غرب برای تاثیرگذاری بر انتخابات آینده ریاست جمهوری و تشدید فشارهای اقتصادی و تحریم آنها به همراه اقدامات عوامل وابسته به آنها در داخل برای بحرانی جلوه دادن کشور و سیاه‌نمایی و ایجاد تنش، قبل از انتخابات نشان‌دهنده این است که برای مقابله با این چالش‌ها ملت ایران مثل حماسه 9 دی و 23 تیر باید در صحنه حضور یابند و دشمن را مایوس سازند.

این فعال سیاسی افزود: غربی‌ها نوعی مدیریت هوشمند را برای این دوره از انتخابات ایران بکار بسته‌اند و می‌خواهند از فرصت انتخابات برای برهم زدن انسجام ملی در کشور استفاده کنند.

ترقی با اشاره به منافع تحرک سیاسی ناشی از انتخابات برای طرح بهتر مطالبات مردم و رسیدن به زبان مشترک سیاسی بین جریانها و احزاب و نخبگان در زمان انتخابات و فراهم شدن امکان بسط سازماندهی جدید و واقعی در جامعه برای احزاب، افزود: به علت حاشیه امنیتی بالایی که برای سلایق گوناگون سیاسی در انتخابات پدید می‌آید آنها می‌توانند از بلندگوی رایگان انتخابات گزاره‌های فکری و سیاسی خود را با افکار عمومی جامعه طرح و آنرا ترویج کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار کرد: فتنه‌گران می‌خواهند با خروج از انزوا عملیات دوباره نفوذ اصلاح‌طلبان بدون حاکمیت را آغاز کنند و با گفتمان سازش - نجات ملی - دولت وحدت ملی خود را تنها عامل نجات کشور معرفی کنند.

وی ابراز عقیده کرد: جریان انحرافی نیز می‌خواهد با اتصال دهک‌های پایین و بالای جامعه به یکدیگر بدنبال دوقطبی کردن فضای انتخابات باشد و از طریق پرونده‌خوانی و تهدید به افشاگری و نمایش توان بسیج مردمی سعی کند صلاحیت نامزد خود را تضمین کند. گفتمان فتنه و انحراف با گفتمان انقلاب اسلامی فاصله دارد و مردم باید با بصیرت و هوشیاری نامزدها را با معیارهایی که رهبری برای رییس‌جمهور آینده داده‌اند تطبیق داده و به اصلح رای دهند.

ترقی، توانایی و کارآمدی همراه با شادابی و اخلاص و برخورد از خرد جمعی و شناخت مشکلات اقتصادی مردم را از ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده دانست و افزود: باید به کسی رای بدهیم که دشمن از آمدنش خوشحال نشود و دشمن نتواند بوسیله او مردم را از ارزش‌های انقلاب دور کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز