خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی: ضربه نهایی را به زودی بر استکبار وارد خواهیم کرد

کد خبر : ۶۷۰۱۷

شهید برونسی کسی بود که امروز بزرگان و مراجع دین به حال او غبطه می‌خورند و آرزو می‌کنند تا به جایگاه این کارگر شهید برسند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید برونسی کسی بود که امروز بزرگان و مراجع دین به حال او غبطه می‌خورند و آرزو می‌کنند تا به جایگاه این کارگر شهید برسند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در جمع هزاران نفر از کارگران شهرستان سبزوار که به مناسبت یادواره شهید برونسی و شهدای کارگر استان خراسان رضوی با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان در سالن ورزشی این شهرستان برگزار شد افزود: امروز آمده‌ایم تا به 124 شهید کارگر شهید سبزوار و کارگران خستگی‌ناپذیر این شهرستان اظهار ارادت کرده و مقام شهیدان و جایگاه کارگران را ارج بگذاریم.

وی، اهتزاز پرچم اسلام را در سراسر جهان مدیون شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا به عنوان مظهر آیات و اسمای الهی عدالت حقیقی را به ما نشان دادند.

نقدی اهمیت به تمامی اقشار جامعه و نمایاندن راه رشد و کمال را برای آحاد بشریت از افتخارات اسلام برشمرده و خاطرنشان کرد: برخلاف ایسم‌های شرقی و غربی که کارگر را ابزار تولید برای پر کردن جیب سرمایه داران زالو صفت و تابع جبر تاریخی می‌دانند، این دین مبین اسلام است که کارگر را تا جایی اعتلا می‌بخشد که بزرگترین اندیشمندان نیز به مقام او غبطه می‌خورند.

وی با اشاره به سیره و معارف شهید عبدالحسین برونسی تصریح کرد: شهید برونسی کسی بود که امروز بزرگان و مراجع دین به حال او غبطه می خورند و آرزو می کنند تا به جایگاه این کارگر شهید برسند. برای قدرت‌طلبان متاسفم که شب و روزشان را به دنبال جاه‌طلبی و رسیدن به کرسی قدرت هستند و با آموزه‌های این شهیدان بیگانه هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه "کاش ما به جای تلاش برای رسیدن به ریاست، تلاش می‌کردیم برونسی شویم"، اظهار کرد: این شهید همواره از قبول مسئولیت خودداری می‌کرد و تنها با اصرار و حکم ولایی او را وادار به پذیرش مسئولیت می‌کردند. کسب روزی حلال، ارتباط با ائمه، رعایت تقوا، فرار از دنیاطلبی و اجرای احکام الهی از ویژگی‌های شهید برونسی بود. ارزش والای شهیدان است که امروز استکبار را در مقابل ایران اسلامی به زانو درآورده و به خاک ذلت کشانده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، پیروزی ملت در مقابل دشمنان را وعده الهی دانست و با اشاره به ارزش کار و کارگر افزود: کار و کارگری افتخار انبیا و اولیای الهی بوده و تمام بزرگان دین، تلاش و کار را برای کسب معاش حلال افتخار خود می‌دانستند. امروز دشمنان که در داخل کشور خودشان در تمام عرصه‌ها بویژه میدان اقتصادی به شکست رسیده‌اند به جبهه اقتصادی دلبسته و در جنگی تمام عیار به جنگ ایران اسلامی آمده‌اند.

وی با یادآوری حوادث پس از انتخابات 88 گفت: دشمنان حتی در تهاجم فرهنگی نیز در مقابل معرفت‌های حاصل از ایام فاطمیه، محرم و صفر، بقاع متبرکه و زیارتگاه‌ها به شکست رسیده و در عرصه فرهنگی نیز در کشور خودشان دچار مشکل شده‌اند.

نقدی میدان جهاد امروز را عرصه اقتصاد دانست و اظهار کرد: در جنگ اقتصادی، کارگران در خط مقدم هستند و امروز اصلی‌ترین مجاهدت کارگران تولید کالای با کیفیت و قابل رقابت با تمام کالاهای دنیاست.

وی تبیین زشت بودن تنبلی و ارزش دانستن کار را از جمله اقدامات اصلی دانست و افزود: همه باید به خرید کالای اهتمام کنند و اجازه ندهیم با خرید کالای خارجی سرمایه دشمنان زیاد شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نامگذاری حماسه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: تحقق حماسه و جهاد پرشور در اوج درگیری‌ها و مبارزات حاصل می‌شود و ما نیز همچون شهیدان، مردان عرصه جنگیم.

وی حماسه اقتصادی را قیام همگان برای تولید کار دانست و اظهار کرد: حماسه سیاسی یعنی آنکه به دنیا اثبات کنیم اگر فشارهای دشمن صد برابر هم شود ما پای انقلاب خواهیم ایستاد. آن روز که آمریکا در اوج اقتدار بوده و تمامی دانشمندان را مجذوب خود نموده بود ملت ایران در مقابل او ایستاد، امروز که آمریکا ذلیل و ورشکسته شده است یقیناً ملت سرفراز ایران اسلامی با او سازش نخواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، انتخابات پیش رو را رفراندومی علیه آمریکا دانست و افزود: همه ملت پای صندوق‌های رای خواهند آمد و پیروزی ملت را که طلیعه‌های آن در حال درخشش است به جهان نشان خواهند داد.

نقدی در پایان، سبزوار را شهر سربداران شهید و مشاهیر علم و فرهنگ و هنر خواند و گفت: امروز نام امام خمینی (ره) و امام خامنه ای دنیا را سرشار از انقلاب اسلامی کرده است و به امید خدا ضربه نهایی را به زودی بر استکبار وارد خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که دختر شهید برونسی نیز به بیان خاطراتی از آن شهید بزرگوار پرداخت، ضمن تقدیر از خانواده شهدای بسیج کارگری شهرستان سبزوار از تعدادی کارگر نمونه بسیجی نیز تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز