خبرگزاری کار ایران

معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

حماسه سال ۹۲ باید از حماسه‌های گذشته بزرگ‌تر باشد

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۷۴

تکرار جنگ ۳۳ روزه طومار اسرائیل را در هم می‌پیچد/آمریکا برای ادامه حیات ننگین خود نیاز به مذاکره با ما دارد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تکرار جنگ ۳۳ روزه طومار اسرائیل را در هم می‌پیچد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری محمد حسین سپهر در مراسم گردهمایی کارکنان ستاد سپاه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بصیرت و فهم عالی سیاسی لازمه عبور از توطئه‌های استکبار است.

وی با اشاره به سهم سپاه، بسیج و تک تک دلسوزان انقلاب در افزایش بصیرت جامعه در راستای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: حماسه یک تلاش عمومی و حرکت صرفا سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیست، زمانی حماسه می‌تواند باشد که یک موج عظیم باشد مانند حماسه دفاع مقدس، حماسه ۹ دی، حماسه ۲۲ بهمن در هر سال، حماسه ایستادگی در برابر تهدیدات خارجی و حماسه‌های بیداری اسلامی که موج آفرینی می‌کنند.

سپهر به عناصر حماسه اشاره کرد و گفت: نترسیدن، شجاعت، ایستادگی، مقاومت، کرامت نفس، عزت و سربلندی، همدلی، هدف عالی، ترساندن دشمن و در ‌‌نهایت پیروزی از عناصر حماسه به شمار می‌روند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهداف حرکت حماسی را برشمرد و تصریح کرد: دفع یک خطر یا تهدید اولین هدف از حرکت حماسی است؛ زیرا استکبار امیدوار است انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ شاهد تظاهرات و آشوب باشد و اهداف استکباری تامین شود.

وی تصریح کرد: دشمنان کشور همیشه امید به فتنه‌ای بزرگ دارند، برهمین اساس برای عبور از این فتنه‌ها، نیاز به حرکت حماسی داریم.

* حماسه سال ۹۲ باید از حماسه‌های گذشته بزرگ‌تر باشد

سپهر نمایش عزت و اقتدار را دومین هدف از حرکت حماسی عنوان کرد و گفت: حماسه سال ۹۲ باید از حماسه‌های قبلی بزرگ‌تر باشد.

این مسئول با تشریح الزامات حماسه سیاسی، گفت: نشاط سیاسی همانند حضور ۱۷ میلیون نفری جمعیت کشور در جنگ که نقش مستقیم داشتند و مابقی هم به نحوی از انحاء با جنگ زندگی و همراهی کردند از الزامات حماسه سیاسی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که دنیا امروز با بحران مشروعیت مواجه است، باید مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را که مردمی‌ترین نظام در کره خاکی است، به رخ جهانیان بکشیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تغییر در نگرش مخالفان و معرفی الگوی مردم‌سالاری دینی از دیگر اهداف حماسه سیاسی به شمار می‌‎رود، بیان داشت: ناقوس مرگ استکبار به سرکردگی آمریکا با حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران به صدا درخواهد آمد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم، گفت: آن‌ها برای ادامه حیات ننگین خود نیاز به مذاکره با ما دارند.

سپهر شرط آمریکایی‌ها در مذاکره را توقف علوم و فنون پیشرفته هسته‌ای در کشور ما دانست و گفت: این شرط یعنی توقف علم و پیشرفت در کشور ما، در حالی که علم هسته‌ای در تمام ابعاد زندگی و پیشرفت‌های کشور ما نقش مستمر دارد و با توقف فناوری هسته‌ای، ۳۰۰ رشته علمی در کشور متوقف خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به وقایع سوریه، گفت: امروز مرزهای ما در ساحل مدیترانه است و گنبد پوشالی آهنین اسرائیل مورد تهدید مقاومت است، اگر بار دیگر جنگ ۳۳ روزه تکرار شود، حزب الله و جبهه مقاومت طومار اسرائیل را برخواهد چید.

وی با تبیین راهبردهای نظام سلطه در انتخابات پیش روی اظهار داشت: جلوگیری از حضور پرشور مردم در پای صندوق‎های رأی، تردید آفرینی در سلامت انتخابات، تلاش برای ممانعت از وحدت نیروهای انقلابی، سیاه نمایی، فتنه انگیزی و ایجاد چالش در کشور از راهبردهای نظام سلطه در آستانه انتخابات سال جاری است.

سپهر ادامه داد: یأس آفرینی در مردم، ایجاد تردید در بررسی صلاحیت‌ها، تخریب سپاه، بسیج و نهادهای انقلابی، القای گزینه مذاکره با آمریکا به عنوان تنها راه حل مشکلات، جبهه سازی علیه جمهوری اسلامی و ایجاد شکاف بین مردم و رهبری از دیگر این راهبردهای دشمن در آستانه انتخابات است.

وی با اشاره به راهبرهای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، قانون مداری، توجه به نقشه‌های استکبار و انتخاب کاندیدای اصلح از راهبردهای خنثی سازی توطئه‎های دشمنان انقلاب اسلامی محسوب می‌‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز