خبرگزاری کار ایران

سردار عراقی مطرح کرد؛

آمادگی کامل سپاه در برابر جنگ نرم و سخت دشمن

خطرنا‌ک‌تر از جنگ فیزیکی جنگ سایبر و فضای مجازی است که مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری کاملاً به آن اشاره دارند از این رو ما هم در جنگ نرم و هم جنگ سخت خود را آماده کرده‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: خطرنا‌ک‌تر از جنگ فیزیکی جنگ سایبر و فضای مجازی است که مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری کاملاً به آن اشاره دارند از این رو ما هم در جنگ نرم و هم جنگ سخت خود را آماده کرده‌ایم.


به گزارش ایلنا؛ سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه تهدیدات علیه نظام و کشور ما همواره ادامه دارد، اظهار داشت: تهدید و جنگ از وقوع زندگی اجتماعی بشر همواره وجود داشته است.


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه امروز جنگ سایبری و نرم آغاز شده است، تصریح کرد: ما نیز خود را به ابزارهای جدید مسلح کرده‌ایم؛ چراکه خطرنا‌ک‌تر از جنگ فیزیکی جنگ سایبر و فضای مجازی است که مسئولان به ویژه مقام معظم رهبری کاملاً به آن اشاره دارند از این رو ما هم در جنگ نرم و هم جنگ سخت خود را آماده کرده‌ایم.


وی در ادامه سخنان خود به آمادگی رزم و توان رزم اشاره کرد و گفت: آمادگی رزم قابل اندازه‌گیری است اما توان رزم را در برخی از موارد نمی‌توان اندازه گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز