خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

سردار نقدی درگذشت جانشین بسیج صدا و سیما را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۷

آن برادر ارزشی و پرکار که همواره تابع محض ولایت فقیه بود خدمات ارزنده و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای نمود که اثرات مفید آن در صدا و سیما، آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین ماندگار گردید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی درگذشت مرحوم حسین ‌زاده‌حسین جانشین بسیج صدا و سیما را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پی درگذشت حسین زاده‌حسین جانشین مرکز بسیج صدا و سیما طی تصادف رانندگی، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیتی صادر کرده که متن این پیام در ذیل می‌آید:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت برادر عزیز و بسیجی سلحشور جناب آقای «حسین زاده‌حسین» موجب تاسف و تألم اینجانب و مدیران و فعالان بسیج گردید و جامعه رسانه‌ای بسیج را غمگین و داغدار نمود. آن برادر ارزشی و پرکار که همواره تابع محض ولایت فقیه بود خدمات ارزنده و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای نمود که اثرات مفید آن در صدا و سیما، آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین ماندگار گردید.

امید است روح پاک آن برادر مخلص قرین رحمات واسعه الهی گردیده و در ایام مصیبت فاطمی از شفاعت آن بانوی بزرگوار برخوردار و بهره‌مند گردد.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز