خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری همدانی:

تشتت آرا مانع خلق حماسه سیاسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۰۳

در این دوره از انتخابات باید کسی انتخاب شود که با تکیه بر روحیه ولایتمداری، قاطعانه به حل مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور بپردازد.

یکی از مراجع تقلید قم گفت: حضور 25 نفر در عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری موجب تشتت آرا شده و مانع از خلق حماسه سیاسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی در سخنانی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) شخصیت بسیار والایی در دین مبین اسلام دارند و آیات قرآن، احادیث، روایات و بزرگان دینی به بیان عظمت صدیقه کبری و حقانیت مسیر شیعه با استفاده خطبه حضرت زهرا(س) پرداخته‌اند.

وی با اشاره به تشکیل جلسه‌ای در کشور قطر با حضور سران 16 کشور عربی بیان کرد: دشمنان تلاش کرده‌اند که بلوک عرب را با ما مخالف کنند و در این جلسه بر روی مسئله اخراج سفرای ایران از این کشورها و فراخوانده شدن سفرای این کشورها از ایران تاکید می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان امیر قطر در این جلسه و تکرار حرف‌های اوباما توسط وی درباره منطقه اضافه کرد: دشمنان بیداری اسلامی را استحاله کرده و به دنبال این هستند که از آن علیه ما بهره‌برداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رهبری آیت الله خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: ایشان نعمتی ارزشمند از جانب خداوند برای ما بوده و در بینش، دانش، زمان شناسی و شجاعت الگو هستند.

آیت الله نوری همدانی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره از انتخابات باید کسی انتخاب شود که با تکیه بر روحیه ولایتمداری، قاطعانه به حل مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور بپردازد.

وی ضرورت نقش آفرینی مردم در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: حضور 25 نفر در عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری موجب تشتت آرا شده و مانع از خلق حماسه سیاسی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم ضرورت خلق حماسه سیاسی و اقتصادی در شرایط کنونی کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید کسانی در عرصه حضور یابند که توان حل مشکلات کشور را داشته باشند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد در عرصه خدمت به مردم به توفیقات ارزشمندی دست یافته است.

وی با بیان اینکه اسلام به دنبال از بین بردن فقر، جهل و ظلم است یادآور شد: کمیته امداد در هر سه عرصه تلاش‌های قابل توجهی داشته است و سعی کرده ضمن استیفای حقوق محرومان، زمینه توانمند سازی و شکوفا کردن استعدادهای آنان را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز