خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص):

بهترین زائرین راهیان نور «خادمین شهدا» هستند

کد خبر : ۵۸۱۵۳

بهترین افراد در میان کسانی که به زیارتگاه شهیدان می‌آیند، خادمین شهدا هستند.

حسین یکتا با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: بهترین افراد در میان کسانی که به زیارتگاه شهیدان می‌آیند، خادمین شهدا هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بسیج، حسین یکتا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص) در حاشیه بازدید از زیارتگاه طلاییه گفت: اگر بخواهیم درباره خادم و خادمی، یادمان و یادمان داری صحبت کنیم، تعبیر ما این است که اینجا یک خادم، یک یادمان و یک زائر داریم؛ یعنی خادمی که برای خدمت به زائرین یادمان ها حضور پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه من وقتی با خادم ها صحبت می کنم می گویم نه یادمان و نه زائر موضوع ماست بلکه موضوع خود خادم ها هستند، ادامه داد: اینکه جوان ها به اردوهای جهادی می روند، فکر می کنند که روستا را می سازند درحالی که روستا آنها را می سازد؛ در ارتباط با خادمین راهیان نور هم همین موضوع صادق است یعنی خادمی، این خادم ها را می سازد.

یکتا تصریح کرد: در واقع هر چه خادم در محضر شهیدان باشد و از شهر و دیار و زندگی اش منقطع تر باشد، اینجا متصل تر است در نتیجه نگاهش به زندگی تغییر می کند.

وی افزود: این قومی که به سفر راهیان نور می آیند، اشرف آنها همین خادمین هستند به همین خاطر وقتی یک خادم به مناطق زیارتی دفاع مقدس می آید باید هدفش این باشد که مقصود این سفر خودش است. پس باید به خودسازی خودش، مسیری که می رود و خدمتی که می کند، توجه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز