خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

سردار پاکپور فرا رسیدن سال نو را به مرزداران ایران تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۵

شما مفتخرید که مدال ارزشمند دفاع از مرزهای ام‌القرای جهان اسلام را به سینه دارید و این توفیق عظیمی است که به واسطه نیت خالص، صفای وجود و قلب لبریز از عشق به انقلاب و نظام و میهن عزیز اسلامیمان حاصل گردیده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را به سپاهیان، بسیجیان و سربازان وظیفه، مرزداران رشید جبهه‌های ایران اسلامی از شمال غرب تا جنوب غرب و جنوب شرق تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی پیشاپیش فرارسیدن سال نو را به سپاهیان، بسیجیان و سربازان وظیفه، مرزداران رشید جبهه‌های ایران اسلامی از شمال غرب تا جنوب غرب و جنوب شرق تبریک گفت.

پاکپور در این پیام تاکید کرده است: شما مفتخرید که مدال ارزشمند دفاع از مرزهای ام‌القرای جهان اسلام را به سینه دارید و این توفیق عظیمی است که به واسطه نیت خالص، صفای وجود و قلب لبریز از عشق به انقلاب و نظام و میهن عزیز اسلامیمان حاصل گردیده است.

اینجانب مجاهدت، استقامت، رشادت و پایمردی یک یک شما عزیزان و غیورمردان سرافراز را که کسوت پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای گرانسنگ آنرا پیشه داشته و در جهت اعتلای آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب گام برداشته‌اید صمیمانه ارج نهاده، حلول سال نو و بهار سال ۱۳۹۲ را به همه شما عزیزان و خانواده‌های محترم، فهیم و صبورتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بار ال‌ها در فرج مولا و مقتدایمان حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) تعجیل و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را در سایه عنایات حضرتش مستدام بدار.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز