خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پی درگذشت آیت‌الله خوشوقت

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۳

ایشان که عمر پربرکت خویش را به تدریس و تربیت و تهذیب نفوس گذراند. از وعاظ و افراد تاثیرگذار در تاریخ پیش و پس از انقلاب اسلامی و از فعالین نهضت امام خمینی (ره) بودند.

ایلنا: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در پی ارتحال حضرت آیت‌الله خوشوقت، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

یا ایت‌ها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی

مطلع شدیم روح ملکوتی حضرت آیت‌الله عزیزالله خوشوقت، فقیه عارف و مجاهد سالک به ملکوت اعلی پیوست. هنوز مدت زمانی نمی‌گذرد که مردم تهران داغدار غم از دست رفتن آیت الله آقا مجتبی تهرانی هستند که ستاره فروزان دیگری از آسمان اخلاق، خاموش شد.

بی‌شک فقدان این عالم نستوه خللی است که جای آن پر نخواهد شد. ایشان که عمر پربرکت خویش را به تدریس و تربیت و تهذیب نفوس گذراند. از وعاظ و افراد تاثیرگذار در تاریخ پیش و پس از انقلاب اسلامی و از فعالین نهضت امام خمینی (ره) بودند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور این مصیبت بزرگ را به محضر مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و همه امت مسلمان به طور اخص مردم تهران تسلیت گفته و علو درجات معظم‌له را مسالت می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز