خبرگزاری کار ایران

کامران باقری لنکرانی:

برای انتخابات با جلیلی مذاکره کرده ایم

کد خبر : ۴۷۰۸۱

پیش از انکه در مورد افراد حرف بزنیم در مورد برنامه‌ها و جهت گیری‌های کاندیدا‌ها برنامه ریزی خواهیم کرد./انتقاد ما به هر سه قوه است و با توجه به تأکید رهبر وحضور مخلصانه مردم مسئولین نیز باید دین خودشان را به مردم ادا کنند.

سخنگوی حبهه پایداری انقلاب اسلامی در حاشیه همایش سی‌ و چهار سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جبهه پایداری در فرایند اعلام کاندیدا عجله نخواهد کرد و به موقع این کار را خواهد کرد و نکته مورد تأکید ما فردی نبودن اعلام کاندیدا است و در دوره یازدهم به نظر ما یک فضای گفتمانی باید ایجاد شود و پیش از انکه در مورد افراد حرف بزنیم در مورد برنامه‌ها و جهت گیری‌های کاندیدا‌ها برنامه ریزی خواهیم کرد. ضمن اینکه به موقع کاندیدمان را مشخص خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص کاندیدای اصلح جبهه پایداری گفت: شاخص ما در مورد انتخاب کاندیدا این نیست که حتما باید عضو حبهه پایداری باشد شاخص ما این است که کاندیدای نهایی باید نسبت به آرمانهای انقلاب و امام در حد اعلا باشد و با توجه به نیازهای روز کارآمدی داشته باشد که بتواند پاسخگوی نیازهای مدیریتی امروز کشور باشد. این پاسخگویی بخشی از آن به توانمندی فرد، بخشی از آن به داشتن یک تیم قوی و بخش مهم‌تر ان برمیگردد به اینکه برنامه‌ای داشته باشد که بتواند ملاک انتخاب باشد.

وی در خصوص مواضع جبهه پایداری نسبت به صحبت‌ها و اقدامات رئیس جمهور گفت: ما آن چیزی که برایمان نگران کننده است این است که وظیفه‌ای که مسئولین در قوای سه گانه دارند خدای نکرده نادیده گرفته شود. وظیفه هر کدام از سران قوا این است که با اتحاد و همدلی و هدف قرار دادن حل مشکلات مردم همه ظرفیت‌های کشور را به کار گیرند.

لنکرانی در ادامه گفت: متاسفانه در این ایام در هر سه قوه شاهد رفتارهایی بودیم که این مسائلی که مورد تأکید رهبری و مورد انتظار مردم است فاصله و زاویه داشته است و انتقاد ما به هر سه قوه است و با توجه به تأکید رهبر وحضور مخلصانه مردم مسئولین نیز باید دین خودشان را به مردم ادا کنند.

سخنگوی جبهه پایداری در خصوص انتخاب کاندیدا برای ریاست جمهوری گفت: جبهه پایداری در انتخاب کاندیدا‌ها بحث آرمانگرایی را مد نظر قرار داده است و در ضمن شاخص‌های سلبی هم داریم و این شاخص‌ها کسانی را مد نظر قرار می‌دهد که ممکن است مورد سوء استفاده جریان فتنه و دیگر جریان‌های انحرافی قرار گیرند.

وی در پایان اظهار داشت با جلیلی برای ورود به انتخابات مذاکراتی داشته ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز