خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفتگو با ایلنا:

حرکت افراطیون در قم سازمان یافته و از جانب گروه انحرافی بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۷

قابل قبول نیست که یک روز ملی را به محلی برای مدیریت انتخابات تبدیل کنیم و شعار انحرافیون و اقای مشایی را تکرار کنیم.

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار در رابطه با حوادث دیروز قم گفت: این حرکت سازمان یافته بود، چون قبل از شروع سخنرانی حرکات ناموزونی را شروع کردند و در ضمن سخنرانی با ایجاد بد اخلاقی‌هایی تا متوقف کردن صحبت‌های رییس مجلس پیش رفتند.

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با ایلنا افزود: این نوع حرکت‌ها ایجاد انحراف در جامعه است که گروه انحرافی آنرا آغاز کرده و توقع مردم این است که با وجود دوربین‌هایی که در محل سخنرانی وجود دارد این افراد شناسایی شده و با آنها برخورد شود تا این نوع رفتار‌ها دوباره تکرار نشود.

وی ادامه داد: در یک روز ملی مثل 22بهمن كه جشن ملی است هر نوع حرکتی که این روز را تحت الشعاع قرار دهد یک نوع خیانت به این روز ملی و روزی است که امام آنرا یوم الله نامید.

کریمی اضافه کرد: در این روز که نماد انقلاب است هر نوع حرکتی که چیزی غیر از این را تداعی کند ظلم به چنین روز بزرگی است.

وی گفت: این کار یقینا یک کار سازمان دهی شده و طراحی شده از طرف گروهی است و همه مردم انتظار دارند ریشه این کار پیدا شود و با ایجاد کنندگان آن برخورد شود.

وی ادامه داد: در جایی که مرکزیت الهی دارد و رییس یک قوه در آن سخنرانی می‌کند این گونه رفتار‌ها از جانب گروهی اتفاق می‌افتد که از حداقل اخلاق برخوردار نیست و ما از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم این موضوع را زود‌تر بررسی کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه رهپویان خط امام و رهبری با اشاره به شعار «زنده باد بهار» که رییس جمهور در پایان سخنرانی دیروز خود عنوان کرد، افزود: با تمام احترامی که برای روسای قوا قائل هستیم، این کار مورد تائید و قابل قبول نیست که یک روز ملی را به محلی برای مدیریت انتخابات تبدیل کنیم و شعار انحرافیون و اقای مشایی را تکرار کنیم.

وی با ذکر اینکه «می‌گویم، می‌گویم»‌های رییس جمهور خوب نیست دوباره تکرار شود، ادامه داد: جهت دادن این روز به سمتی که خواسته آقای احمدی‌نژاد است در زمانی که رهبری با صراحت اعلام کردند راجع به اختلافات صحبت نکنید و اشاره به این موضوع که من بعدا با مردم صحبت خواهم کرد در صورتی که شروع کننده این بحث در مجلس خود رییس جمهور بود، عملی صحیح و درشان رییس جمهور نیست.

کریمی به مسئله مذاکره با آمریکا در سخنرانی دیروز رییس جمهور اشاره کرد و گفت: تا امروز در رابطه با سیاست‌های کلان آن کس که تصمیم گیرنده است و مسایل را به صورت شفاف می‌بیند مقام رهبری است و ما نمی‌توانیم با استفاده از الفاظ مسئله را عوض کنیم.

وی با ذکر اینکه در نظام ما «منی» وجود ندارد افزود: تصمیم گیری در مسایل کلان با رهبری است و این نوع گفتار‌ها  اطاعت از رهبر نیست.

کریمی ادامه داد: طرح این مسایل برای رای آوردن و ایجاد وجهه انتخاباتی درست نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه رهپویان خط امام و رهبری با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی دیروز، تصریح کرد: حضور مردم به خاطر اسلام، انقلاب و رهبری است و بعضی افراد نباید این حضور را به پای خود بنویسند و هر کس حضور مردم را به چیزی غیر از این تعبیر کند و این حضور را به نفع خود مصادره کند به انحراف رفته است.

کریمی در پایان گفت: از مردم باید بسیارتشکر کرد و مسولین هم باید با ایجاد آرامش حداقل‌ها را برای ملت فراهم کنند و روی مسایل مهم مردم تمرکز و کار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز