خبرگزاری کار ایران

موسی‌پور درحاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

اگر اختلافات استمرار پیدا کند مردم مقابله خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۴

ما در شرایطی نیستیم که این حرکات قابل تحمل باشد و مسئولان بخواهند بخاطر مسائل جزئی اختلافات را به سطح جامعه بکشانند و اگر این حرکات استمرار داشته باشد؛ مردم مقابله خواهند کرد.

ایلنا:‌ معاون پارلمانی سازمان بازرسی گفت: اختلاف بین مسئولان آفت بزرگی است و ما در شرایطی نیستیم که این حرکات قابل تحمل باشد.

حجت الاسلام موسی‌پور در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا با گذشت سی و چند سال از نظام جمهوری اسلامی ما توانسته‌ایم پایبند به شعار نه شرقی و نه غربی باشیم، اظهار داشت: شعار نه شرقی و نه غربی در قالب استقلال کامل ایران از قدرت‌های شرقی و غربی و در طول انقلاب رعایت شده است. همه دولت‌ها با توجه به هر گرایشی که داشته‌اند همواره به این شعار پایبند بوده‌اند چون ملت‌ ما اجازه نمی‌دادند که از این شعار‌ها غفلت شود.

معاون پارلمانی سازمان بازرسی ضمن اشاره به اینکه حرکات اقتصادی و سیاسی نظام در قالب و چارچوب آرمان‌های نظام قابل تحلیل است، تصریح کرد: ما به طول طبیعی باید مصالح نظام را در نظر بگیریم ارتباط با کشور‌ها دلیل انحراف از آرمان‌ها و شعارهای محوری انقلاب اسلامی نیست. این ارتباط از طرفی به معنای نفی شعار استقلال نخواهد بود.

موسی‌پور در ادامه افزود: زمانی اقتضا می‌کند ما ارتباطات اقتصادی بیشتری را با کشوری مثل چین داشته باشیم در این صورت حتمأ این اقتضائات باید در سیاست اقتصادی نمود پیدا کند.

موسی‌پور در ادامه با بیان اینکه ما در شرایطی نیستیم که اختلاف بین سرای قوا قابل تحمل باشد، تصریح کرد: این نوع از اختلافات آفت بزرگی است البته بخشی از تحرکات سیاسی، لازمه هر حرکتی در نظام مردمی است.

وی ادامه داد: ما در شرایطی نیستیم که این حرکات قابل تحمل باشد و مسئولان بخواهند بخاطر مسائل جزئی اختلافات را به سطح جامعه بکشانند و اگر این حرکات استمرار داشته باشد؛ مردم مقابله خواهند کرد.

وی ادامه داد: وقتی که اروپا ما را تحریم می‌کند و اتحادیه اروپا و امریکا در یک حرکت منسجم جنگ اقتصادی راه می‌اندازد، ما باید گره جدید بازی کنیم و برای دور زدن تحریم‌ها راهکاری مناسب بیابیم. باز کردن جبهه‌های جدید در عرصه بین‌المللی یکی از همین راهکار‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز