خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با ایلنا:

ائتلاف 2+1 کامل نیست/تا اسفندماه كاندیدای مورد حمایت خود را مشخص می‌كنیم

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۷۶

ممکن است از طرف ما فقط یک کاندیدا معرفی نشود و احزاب ۱۵ گانه تعدادی را برای كاندیداتوری معرفی کنند/تا به امروز دو دیدار با جامعه مدرسین داشتیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره برنامه‌های این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری پیش روگفت: یک گروه ۹ نفره که توسط شورای مرکزی این جبهه انتخاب شدند، راهبرد‌ها و راهکار‌های جبهه پیروان را در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری پیگیری می‌کنند.

کمال سجادی در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: این گروه ۹ نفره متشکل از آقایان عسگراولادی، محمدرضاباهنر، متکی، محمد نبی حبیبی، سجادی، کوهکن، کریمی اصفهانی، صابر کوچک سرای و بادامچیان هستند.

وی ادامه دا د: این جبهه ملاقات‌هایی با جامعتین داشته است و تا به امروز نیز دو دیدار با جامعه مدرسین داشتیم که در حال برنامه ریزی برای دیدار‌های بعدی هستیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: ما با سایر تشکل‌های اصول گرای همسو که در دیدگاه‌هایمان مشترك است در حال رایزنی برای رصد شخصیت‌هایی با پتانسیل کاندیداتوری هستیم و اظهار نظر‌ها، موضع گیری‌ها و تیم کاری آن‌ها را رصد می‌کنیم تا در اسفند ماه به مصادیق برسیم و کاندیدای مورد نظر را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از اعضای این جبهه مثل باهنر و متکی از احتمال کاندیداتوریشان برای ریاست جمهوری صحبت شده، تصریح کرد: این افراد گزینه‌های خوبی برای این منظور محسوب می‌شوند ولی باید برای اعلام نهایی همه کاندیدا‌ها بررسی شوند و هر شخصی که صاحب رای بیشتر و شانس بیشترباشد در ‌‌نهایت معرفی شود.

سجادی در مورد مشخصه‌های گروه‌های اصول گرایی که این جبهه با آنها همامنگ عمل می‌کند، گفت: ما امیدواریم با اصول گرایانی که با ما زیر ساخت‌های مشترکی دارند، به اسلام، انقلاب اسلامی،قانون اساسی،  اهداف و آرمان‌های حضرت امام و منویات رهبری اعتقاد راسخ دارند ائتلاف داشته باشیم و در بین اصول گرایان به وحدت برسیم.

وی افزود‌: برای ما مهم است که در بین کاندیداهای اصول گرایان تشتت نباشد و در ‌‌نهایت همه به یک یا دو کاندید مشترک برسند. البته ممکن است از طرف ما فقط یک کاندیدا معرفی نشود و احزاب ۱۵ گانه تعدادی را معرفی کند و در ‌‌نهایت با تعدادی از کاندیدا‌های اصول گرایان به یک یا دو نفر برسند.

سجادی در باره ائتلاف ۲+۱ گفت: شخصیت‌هایی که این ائتلاف را تشکیل دادند از شخصیت‌های مورد احترام و با تجربه انقلاب هستند و این ائتلاف به عنوان گام اول اقدام مبارکی است ولی کامل نیست و اگر به این تعداد افراد دیگری اضافه شوند و در بررسی‌های جامع و تعامل با جامعتین، جبهه پیروان و سایر اصول گرایان به یک کاندیدای مشترک دست یابیم به هدف ائتلاف دست پیدا کرده‌ایم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد انتخابات شورا‌ها گفت: کمیته مربوط به این انتخابات به ریاست بادامچیان تشکیل شده و نمایندگان ۱۵ تشکل عضو نیز به این کمیته معرفی شدند و جلسات به طور منظم در این ارتباط تشکیل می‌شود و ما در صدد هستیم تا با رایزنی با سایر اصول گرایان یک فهرست مشترک اعلام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز