خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در جمع خبرنگاران:

كنگره درباره كاندیداتوری‌ام در انتخابات تصمیم می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۲۷

مشکل ما متحد شدن نیست. مشکل تصمیم‌گیری در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات است اول باید یخ حضور اصلاح طلبان در انتخابات باز شود و بعد اتحاد شکل بگیرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ما از قبل اعلام کرده‌ایم که در انتخابات شرکت می‌کنیم و حتما در انتخابات حضور خواهیم داشت.

مصطفی کواکبیان در حاشیه برگزاری یازدهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اصلاح طلبان نمی‌توانند جبهه واحد تشکیل دهند، گفت: مشکل ما متحد شدن نیست. مشکل تصمیم‌گیری در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات است اول باید یخ حضور اصلاح طلبان در انتخابات باز شود و بعد اتحاد شکل بگیرد.

کواکبیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا در انتخابات کاندیدا خواهد شد یا نه؟گفت:امروز در کنگره مشخص خواهد شد که در انتخابات کاندیدا می‌شوم یا نه.

وی گفت:با توجه به کنگره یازدهم و اخبار آن نامزد شدنم تا فردا بعد از ظهر اعلام می‌شود.

وی در ادامه در خصوص طرحی که در کنار طرح مناسک مطرح شده است، افزود: طرح جدید در قطعنامه کنگره خواهد آمد اگر قرار شد تعدادی از اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کنندمهم‌ترین مبنا برای حمایت از یک نفر هیات بی‌طرفی باید باشد که نظرسنجی انجام دهداگر یکی از افراد در این نظرسنجی بالا‌ترین رای را داشت همه تعهد بدهند که به نتایج نظرسنجی وفادار باشند.

کواکبیان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه اگر همه اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات به توافق نرسند آیا حزب مردم سالاری کاندیدای مستقل معرفی خواهد کرد یا نه عنوان کرد: ما حتما در انتخابات شرکت می‌کنیم ما از قبل هم گفته‌ایم که در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز