خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در جمع خبرنگاران:

بعید می‌دانم عارف رای بیاورد

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۰۴

هنوز برای کاندیداتوری تصمیم نگرفته‌ام/وضعیت کشور وضعیت قابل قبولی نیست/از تصمیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره انتخابات اطلاعی ندارم/بعید می‌دانم عارف رای بیاورد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:اگر خاتمی به عنوان لیدر اصلاح طلبان وارد صحنه انتخابات شود اصلاح طلبان پیروز انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان در حاشیه برگزاری یازدهمین کنگره مردم سالاری با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با اصطلاح اطلاح طلبان بدلی گفت: این روندی که امروز ما در کشور درست کرده‌ایم و به دیگران با این روند برچسب می‌زنیم نشانه‌اش همین وضعیتی است که اکنون در کشور می‌بینیم.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبان كمرنگ شده است، گفت: جو جامعه اجازه فعالیتهای سیاسی را نمی دهد. فضا برای گفتگو و اظهار نظرهای مختلف آماده نیست و به گونه ای است که هر کس بخواهد حرف مخالفی بزند به او انگی می زنند و می خواهند او را از میدان حذف کنند.

پزشكیان در ادامه افزود: ما به جای اینکه بخواهیم به دیگران و احزاب و گروه‌ها انگ و برچسب بچسبانیم بهتر است وعده‌هایی که بیان کرده‌ایم عملی کنیم چرا كه این امر کارآمدی نظام را بیشتر می‌کند و عدالت را در جامعه محقق می‌سازد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مسئولان بهتر است به جای انگ چسباندن، آمار و ارقام به ملت بدهند چراکه  وضعیت کشور وضعیت قابل قبولی نیست.

پزشکیان در رابطه با تصمیمات شورای هماهنگی اصلاح طلبان نیز گفت: چون من عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان نیستم نمی‌دانم آن‌ها چه تصمیمی برای انتخابات گرفته‌اند.

پزشکیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اصلاح طلبان منتظر آمدن چهره های مطرح هستند، گفت: چهره مطرحی وجود ندارد به همه چهره های مطرح مارکی زده اند.

وی همچنین در رابطه با کاندیداتوری خود ضمن رد نکردن کاندیداتوری‌اش گفت: در این خصوص تصمیم نگرفته‌ام.

پزشكیان در خصوص کاندیداتوری عارف گفت: من بعید می دانم عارف رای بیاورد کسی باید بیاید که بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز