خبرگزاری کار ایران

محسن بندپی در یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری:

حضور حداکثری مردم در انتخابات مبنای مشروعیت نظام است

کد خبر : ۴۰۵۹۳

باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا همه کسانی که در چارچوب قانون اساسی، دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارند، بتوانند در قالب فعالیت‌های حزبی فعالیت کنند.

نماینده مجلس نهم شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم حضور حداکثری مردم را در عرصه داشته باشیم باید به قانون اساسی و اصول کشور احترام بگذاریم.

محسن بندپی در جریان برگزاری یازدهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری گفت:مهم‌ترین مبنای مشروعیت نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.بر همین اساس نیز شعار یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری مشارکت حداکثری مردم با تحقق حقوق ملت، اخلاق انتخاباتی و نهادمندی حزبی است.

وی اظهار داشت: آنچه در این دوره نسبت به قبل متمایز است این است که در مجموع ما در انتخابات گذشته حضور همه گروه‌ها را داشتیم اما این دوره گروهی که اقلیت هستند اما به لحاظ کیفی جو ایجاد می‌ کنند تا مانع از حضور دیگر گروه‌ها شوند و سعی می‌کنند با حاشیه سازی انتخابات را برای گروه های معدودی راهبری کنند و به این طریق به اكثریت برسند.

بندپی ادامه داد: رسالت همه ما این است که برای تحقق آرمان امام و دفاع از حق مردم چنین همایش‌هایی را برگزار کنیم و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا همه کسانی که در چارچوب قانون اساسی، دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارند، بتوانند در قالب فعالیت‌های حزبی فعالیت کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز