خبرگزاری کار ایران

دریادار تنگسیری:

تبعیت محض از ولایت فقیه، محور بصیرت افزایی است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۶۴

ما تا زمانی که بر اساس بصیرت و بر محور ولایت حرکت می کنیم برای مواجهه با توطئه ها و دسیسه های دشمنان خارجی، دغدغه ای نداریم.

جانشین نیروی دریایی سپاه گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه محور بصیرت افزایی است و تا زمانی که بر اساس بصیرت و بر محور ولایت حرکت می کنیم برای مواجهه با توطئه ها و دسیسه های دشمنان خارجی، دغدغه ای نداریم.


به گزارش ایلنا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری جانشین نیروی دریایی سپاه با اشاره به نقش ایمان و معنویت در توفیقات و پیروزی های به دست آمده، گفت: تجربه حرکت انقلاب نشان داده است که هر چه ارتباط معنوی با خدا تقویت شود، میزان پیروزی و ایستادگی ما در برابر دشمنان بیشتر خواهد بود.

وی افزود: معنویت، رکن و اساس رسالت پاسداری است و اگر معنویت و اخلاص و مجاهدت بی چشمداشت را از سپاه بگیرند، روح را از این کالبد گرفته اند.

سردار تنگسیری نماز اول وقت، شکرگزاری از نعمت ها، دعا، مناجات و بصیرت افزایی را از لوازم تقویت معنویت توصیف کرد و گفت: ما باید از سرچشمه و منابع کسب بصیرت برای تقویت بینش،‌آگاهی و درک درست مسائل بهره بگیریم همچنان که تا به حال هر حرکتی که بر این پایه انجام شده، سرانجام خیری داشته است.

وی افزود: ما تا زمانی که بر اساس بصیرت و بر محور ولایت حرکت می کنیم برای مواجهه با توطئه ها و دسیسه های دشمنان خارجی، دغدغه ای نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز