خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضائیه:

گزارشی از تخلفات انتخاباتی به دست ما نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۵۶

قانون برنامه ما را موظف کرده که سالانه ۸ هزار قاضی در این قوه جذب کنیم چراکه به وجود نیروی انسانی جدید در قوه قضاییه نیاز داریم.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص حکم سرپرستی مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در این خصوص سخنگوی قوه قضاییه به زودی توضیح خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضاییه درحاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی درجمع خبرنگاران در خصوص نقش قوه قضاییه در رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی عنوان کرد: در این رابطه قانون وظیفه همه را مشخص کرده به گونه‌ای که در این میان وظیفه‌ای نیز برای قوه قضاییه تعیین شده است. بنابراین ما برابر قانون برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در سراسر کشور همکاری لازم را با دستگاه نظارتی و دستگاه اجرایی خواهیم داشت.تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی به دست ما نرسیده است.

رئیسی در واکنش به اظهارات خبرنگاری مبنی براینکه برخی معتقدند اصرار مرتضوی در ماندن در سازمان تامین اجتماعی به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود. گفت: دیوان عدالت اداری نتیجه را اعلام کرده است.

وی همچنین با اشاره به نحوه جذب قضات در دستگاه قضا عنوان کرد: قانون برنامه ما را موظف کرده که سالانه ۸ هزار قاضی در این قوه جذب کنیم چراکه به وجود نیروی انسانی جدید در قوه قضاییه نیاز داریم.

معاون اول قوه قضاییه افزود: از همین جا خواهش من از بخش‌های بودجه‌ای کشور این است که بودجه قوه قضاییه را به گونه‌ای تامین کنند که از این جهت با مشکلی مواجه نشویم چراکه وجود قاضی یک ضرورت انکار ناپذیر است بنابراین امیدوارم دستگاه اجرایی و بودجه‌ای کشور در این زمینه ما را یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز