خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

طاغوت‌ها یکی پس از دیگری به زباله‌دان تاریخ می‌روند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۰۸

همه تلاش کمیته در این است که 22 بهمن که تجلی حضور مردم است با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود و مردم با صفوف فشرده در این عرصه حضور خود را اعلام کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی در رابطه با مراسم ویژه دهه فجر گفت: امسال در حالی به استقبال دهه فجر میرویم که با شرایط ویژه ای روبرو هستیم و این ستاد در برنامه ریزی های خود این شرایط را مد نظر قرار داده است.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد اظهار داشت: بعد از گذشت34 سال از پیروزی انقلاب شاهدیم که در کشورهای اسلامی به برکت این انقلاب بیداری اسلامی اتفاق می افتد و طاغوت ها یکی پس از دیگری به زباله دان تاریخ سپرده می شوند و دولت ها و حکومت ها بر مبنای اراده مردم شکل میگیرد.

مسئول کمیته انجمن های اسلامی ستاد دهه فجر ادامه داد: در شرایط فعلی ما در حال مصاف با قدرت های استکبار جهانی به ویژه آمریکا در عرصه اقتصاد و فرهنگ هستیم که در عرصه فرهنگی از آن به جنگ فرهنگی بر علیه ارزش های انقلاب تعبیر می شود.

وی اضافه کرد: در عرصه اقتصادی با اقتصاد مقاومتی و پایداری مردم در حال گذر از تحریم های وسیع و گسترده بر علیه کشور هستیم و در عرصه فرهنگی نیز با فعالیت در این عرصه به مقابله با جنگ نرم فرهنگی هستیم.

روحانی نژاد تصریح کرد: همه تلاش کمیته در این است که 22 بهمن که تجلی حضور مردم است با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود و مردم با صفوف فشرده در این عرصه حضور خود را اعلام کنند و حضور در این راهپیمایی آغازی باشد برای ورود به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر که این کمیته این موضوع را نیز از نظر دور نداشته است.

وی ادامه داد: این انتخابات با حضور همه جانبه مردم و کسانی که حائز شرایط برای رای دادن هستند برگزار خواهد شد و  حسرت آرزوی قدرت های بزرگ را که فکر می کردند با شرایط اقتصادی که به کشور تحمیل کرده اند مردم از انقلاب دست بر می دارند را به دلشان خواهند گذاشت.

مسئول هیات های مذهبی ستاد دهه فجر با برشمردن برنامه های این کمیته در دهه فجر امسال ٰیکی از برنامه ها را برگزاری گفتمان با محوریت ولایت مداری و بصیرت مردم اعلام کرد و افزود: یک نمونه از بصیرت مردم حماسه 9 دی سال 88 بود که در سطح شهرها و به ویژه تهران با بسیجی که در هیات های مذهبی صورت گرفت طومار فتنه برای همیشه در هم پیچیده شد و یاد حماسه در خاطره تاریخ و ملت ها برای همیشه باقی ماند.

وی اضافه کرد: امسال نیز همین بسیج نیروها برای برگزاری برنامه های دهه فجر به کار گرفته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز