خبرگزاری کار ایران

پیام سردار سرلشکر فیروزآبادی به یادواره خلبان شهید حسین خلعتبری و 267 شهید رامسر

کد خبر : ۳۳۹۱۷

رییس ستاد کل نیروهای مسلح به یادواره‌ی امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری و 267 شهید دفاع مقدس شهرستان رامسر پیام داد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح به یادواره‌ی امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری و 267 شهید دفاع مقدس شهرستان رامسر پیام داد.

به گزارش ایلنا به نقل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیام سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی که توسط سردار داود غیاثی‌راد معاون تبلیغات و روابط عمومی این بنیاد قرائت شد، آمده است:

سلام و درود بر مردم شهیدپرور رامسر

سلام و صلوات خدا بر شهید میرزا کوچک‌خان و همه شهدای سرزمین دلاور خیز گیلان و مازندران.

با ادای تعزیت و تسلیت ایام حزن‌انگیز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب و یاران آن امام همام و گرامی‌داشت 15 دی ماه سالروز شهادت شهدای مظلوم هویزه به ویژه شهید علم‌الهدی که شهادت‌شان تداعی بخش کربلا و عاشورای حسینی بود.

امروزه سخن درباره دفاع مقدس به سخن از تاریخ و هویت فرهنگی یک ملت مبدل شده است چرا که دفاع‌مقدس همه هویت ما را به صورت حماسه باشکوه و ماندگار تجسم بخشیده است. حماسه دفاع مقدس به عنوان قطعه برجسته درخشنده از تاریخ پرفراز و نشیب سرزمین ایران اسلامی، فصلی خواندنی و به یادماندنی از اوج ایمان‌، رشادت‌، فداکاری و پایمردی شهیدان والامقام، مردان سلحشور و زنان قهرمان با فرهنگ ایران اسلامی هویت یافته است.

مردم عزیز رامسر‌، خانواده‌های معظم شهیدان قهرمان و پیروز

در صحیفه پدیدآورندگان حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس، نام امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری زینت‌بخش صفحات کتاب سراسر سرافرازی مردمان خطه دلاورخیز و ولایت‌مدار مازندران و شهرستان رامسر است و خلبان شجاع حسین خلعتبری‌، تیزپروازی که در راه عزت‌، شرف و کیان اسلام‌، انقلاب و ایران سرافراز تا آخرین لحظه حیات پربرکتش مردانه قامت راست کرد، تا ما قامت خم نکنیم.

مجاهدت‌،فداکاری‌،حماسه‌آفرینی و رشادت‌های کم‌نظیر شهید حسین خلعتبری از آغازین روزهای جنگ تحمیلی با انجام بیش از 70 مأموریت برون‌مرزی به همراه سایر خلبانان دلاور نیروی هوایی ارتش با سرکوب متجاوزین بعثی و وارد ساختن ضربات خردکننده بر نیروی هوایی‌،زمینی و انهدام نیروی دریایی ارتش بعثی‌ عراق، نامش را به عنوان قهرمان جنگ‌های هوایی و دریایی اسوه و شهره خلبانان برجسته کرده است.

مردم نجیب ولایی شهرستان رامسر؛

رادمردانی همچون شهید حاج حسین بصیر‌، محمد حسن طوسی،‌ علیرضا بلباسی‌، شیرودی‌، کشوری‌، خلعتبری و 267 شهید والامقام شهرستان رامسر‌، فرزندان غیرتمند ملت سلحشور ایران اسلامی هستند که در برابر تهاجم ناجوانمردانه دشمنان انقلاب اسلامی برگ زرینی از عزت‌، شرف‌، مردانگی و شور عاشقانه در میادین دشوار و هنگامه‌های طاقت فرسای رویارویی با دشمنان از خود به یادگار گذاشته و با شهادت‌شان دین خود را به اسلام و مردمان سرزمین خویش ادا کردند. شهید خلعتبری و همه یاران و همرزمان شهیدش ستاره‌های درخشان و گنجینه‌های ارزشمند تاریخ امروز و نسل فردای ما هستند.

بی‌تردید برگزاری یادواره 267 شهید والامقام دفاع مقدس شهرستان رامسر به ویژه بزرگداشت یاد و خاطره فداکاری‌ها و ایثارگری‌های امیر سرلشکر خلبان شهید خلعتبری مایه مباهات مردم نجیب رامسر بوده و داشتن قهرمانی همچون حسین خلعتبری می‌تواند در تبیین ایثار‌، مقاومت،‌فداکاری‌، باورهای اخلاقی،‌عزت‌،سربلندی‌،غرور ملی و انگیزه و امید برای تمامی اقشار به ویژه نسل جوان جامعه مورد بهره‌برداری قرار گیرد و این حضور آگاهانه و در صحنه بودن شما هموطنان عزیز و بصیر استان ولایت‌مدار مازندران و تجدیدمیثاق با آرمان‌های شهدا، توطئه‌های کانون شرارت‌، منطقه‌ای و بین‌المللی را برعلیه ایران اسلامی نقش بر آب خواهد کرد.

ضمن ارج نهادن به تلاش مخلصانه و مؤثر مسئولین ارجمند،‌مدیران محترم بسیجی‌منش‌،نهادهای لشکری و کشوری و همه‌ دست‌اندرکاران اجرای آئین بزرگداشت امیر سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری و 267 شهید و الامقام دفاع مقدس شهرستان رامسر‌،اینجانب به عنوان فرزندی از میلیون‌ها فرزند امت ایران اسلامی و عضوی از خانواده بزرگ رزمندگان اسلام و بسیجی خمینی کبیر(ره) از محضر حضرت باری تعالی عاجزانه استدعا دارم توفیق خدمتگزاری و سربازی به اسلام،‌قرآن،‌ میهن اسلامی و ولایت را در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم حضرت مهدی ارواحناله الفدا و تحت رهبری و فرماندهی نایب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز عنایت فرمایید.

«آمین یارب العالمین»

نصر من الله و فتح قریب

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی

دی ماه 1391

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز