خبرگزاری کار ایران

سید حسین موسوی تبریزی:

كمالی بهترین انتخاب برای كارگران و كارفرمایان است

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۵۳

اگر كسی از طرف تشكلی معرفی شد وظیفه طرفداران است كه از او حمایت كنند و این فرد از جایگاه بالاتر و مطمئن تری نسبت به كاندیداهای منفرد برخوردار است.

دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت:‌ ضرر اولیه عدم فعالیت احزاب به جامعه است و ضرر بعدی آن به دولت. مسئولین نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند و لازم است اجازه آزادی عمل بیشتری به احزاب بدهند.


سید حسین موسوی تبریزی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد: شركت كاندیدای منفرد در انتخابات معنا ندارد و اگر فردی عضو تشكل و حزبی باشد و بخواهد به صورت انفرادی در انتخابات شركت كند صحیح نیست.


دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تصریح كرد: اگر كسی از طرف تشكلی معرفی شد وظیفه طرفداران است كه از او حمایت كنند و این فرد از جایگاه بالاتر و مطمئن تری نسبت به كاندیداهای منفرد برخوردار است.


موسوی تبریزی حضور یك كاندید اقتصادی را  یكی از بهترین اقدامات برای انتخابات ریاست جمهوری آینده ارزیابی كرد و افزود: حضور یك كاندید اقتصادی و کارشناس در امور تولید و مشلات كارگران و كارفرمایان قطعا برای حل مشكلات كشور مفید خواهد بود و فردی كه بر سر كار می آید باید به خواست های دو گروه كارگر و كارفرما دقت لازم را داشته باشد.

وی افزود: از طرفی با تقویت روابط سه جانبه دولت، كارگر و كارفرما می توان به بهبود اوضاع امیداوار بود. در این میان ركن اصلی كارگر است كه شریك سرمایه كارفرما است و اگر مشكلاتش به صورت عادلانه برطرف شود اقدام مفیدی برای حل مشكلات اقتصادی كشور خواهد بود.


حسین موسوی تبریزی در خصوص اعلام آمادگی حسین كمالی برای حضور در انتخابات  گفت:‌ كمالی برای حل مشكلات كارگری و كارفرمایی بهترین گزینه است. وی آدم دلسوز, متدین و فعالی است و سه دوره تجربه حضور در وزارت كار را داشته است و در زمینه به دست آوردن آراء مردم باید تلاش كند.


وی در پایان اظهار داشت: باید برای ورود به انتخابات فرد اصلح را انتخاب كنیم تا نیروها هدر نروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز