خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

گزارشی درباره حضور پهپاد آذربایجان در مرزهای ایران دریافت نكرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۳۷

آمریکا هم تائید کرده است که این هواپیما متعلق به آنها/ ایران باید نسبت به کارکردهای نیروهای فرامنطقه‌ای در منطقه حساس باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور گفت: رابطه ایران و جمهوری آذربایجان در سطح خوبی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمد وحیدی در حاشیه صحن علنی با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با پرنده بی‌سرنشین شكار شده  آمریکایی از سوی نیروهای مسلح ایران و تکذیب آن از سوی مقامات آمریکایی گفت: آمریکا این مسله را تكذیب نكرده بلكه این موضوع را نیز تائید کرده که این هواپیما مال آنها بوده است و این کشور در این زمینه به گونه ای رفتار کرده است که نشان می‌دهد این پهپاد عملا برای آنها بوده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور دلیل ارسال نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تحرکات نظامی آمریکا در منطقه، اظهار کرد: ایران نسبت به کارکردهایی که نیروهای فرامنطقه‌ای در منطقه داشته باشند حساس است و هشدارهای لازم را می‌دهد.

وی تصریح كرد: هجوم به مرزهای ایران از سوی هر کشوری مشکل زاست که در پاسخ آن ایران هشدار داده و نامه نگاری می‌کند.

وحیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حضور پهپاد کشور آذربایجان در مرزهای ایران خاطرنشان كرد: در این مورد گزارشی دریافت نکرده‌ایم اما رابطه ایران و جمهوری آذربایجان در سطح خوبی است و مشکلی با این کشور نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز