خبرگزاری کار ایران

رییس بعثه مقام معظم رهبری در عراق:

آمریکا و انگلیس برای جدایی حوزه قم و نجف سرمایه گذاری کردند

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۱۰

برنامه های متنوعی برای جانبازان، خانواده شهدا، طلاب و زوج های جوانی که به عتبات عالیات سفر می کنند در نظر گرفته شده است.

ایلنا - قم: رییس بعثه رهبری در عراق ضمن مهم ارزیابی کردن تعامل حوزه های علمیه قم و نجف، افزود: آمریکایی ها و انگلیسی ها سرمایه گذاری بسیار زیاد و سنگینی انجام داده اند تا بین حوزه های علمیه فاصله ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام و المسلمین اسکندری، صبح یكشنبه با حضور در دفتر مدیر حوزه های علمیه کشور، با آیت الله حسینی بوشهری دیدار و پیرامون مسائل عتبات عالیات و برگزاری کنگره "مهدویت و آینده جهان" در عراق با مشارکت حوزه های علمیه نجف اشرف و قم گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های بعثه مقام معظم رهبری در عراق، ضرورت تعامل با حوزه های علمیه نجف و کربلا و نخبگان عراقی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این بخش جزو رسالت بعثه مقام معظم رهبری در عراق نیست، اما ارتباط با حوزه های علمیه عراق، تاثیرات بسیار خوبی بر تعاملات ما با عتبه گذاشته است.

رئیس بعثه مقام معظم رهبری با مهم ارزیابی کردن تعامل حوزه های علمیه قم و نجف، افزود: آمریکایی ها و انگلیسی ها سرمایه گذاری بسیار زیاد و سنگینی انجام داده اند تا بین حوزه های علمیه فاصله ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری، همچنین با اشاره به برنامه بعثه مقام معظم رهبری در عراق خاطرنشان کرد: برنامه های متنوعی برای جانبازان، خانواده شهدا، طلاب و زوج های جوانی که به عتبات عالیات سفر می کنند در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز