خبرگزاری کار ایران

حداد عادل در بازدید از غرفه ایلنا:

افرادی كه آبروی ملت را برده‌اند نمی‌توانند ركنی از وحدت ملی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۷

وحدت ملی با كسانی باید صورت گیرد كه بصیرت خود را در تشخیص مصلحت ملی به اثبات رسانده باشند.

حداد عادل گفت: من با اصطلاح «دولت وحدت ملی» موافقم اما باید دید که این وحدت بین کدام جریان‌ها و افراد صورت خواهد گرفت.

نماینده مجلس نهم شورای اسلامی در جریان برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه ایلنا در خصوص پیشنهاد تشكیل دولت وحدت ملی به خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وحدت ملی به خودی خود کلمه بدی نیست باید دید که چه کسانی دنبال وحدت ملی هستند.

وی درادامه افزود: به هر حال اشخاص از سابقه خود جدا نیستند. افرادی که آبروی ملت را با تهمت برده‌اند نمی‌توانند رکنی از وحدت ملی باشند. وحدت ملی با کسانی باید صورت گیرد که بصیرت خود را در تشخیص مصلحت ملی به اثبات رسانده باشند.

نماینده مردم تهران در خصوص اعلام کاندیداتوری برای انتخابات آتی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم برای اعلام نامزدی زود است. رهبری فرموده‌اند که جامعه ما در حال حاضر مسائل مهم تری دارند و فعالیت‌های انتخاباتی زودرس را نباید شروع کرد، ولی در عین حال انتخابات ریاست جمهوری اهمیت دارد و همه چیز در آینده تحت تاثیر نتیجه انتتخابات قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز