خبرگزاری کار ایران

کمالی در بازدید از غرفه ایلنا:

توقع شعار "زنده باد مخالف" را از جناح مقابل نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۰

مهم این است که گروه اداره کننده امور کشور به منتقدین خود به چه چشمی نگاه می‌کند و کسانی را که اخباری متفاوت از اخباری که آن‌ها دوست دارند منتشر می‌کنند در چه مرتبه‌ای می‌بینند.

وزیر کار و امور اجتماعی رئیس جمهور سابق کشورمان تاکید کرد: نمی‌خواهیم جناح اصولگرا شعار زنده باد مخالف را بدهد چراکه چنین چیزی توقع زیادی است که بخواهیم از این مجموعه داشته باشیم.

حسین کمالی در بازدید از غرفه ایلنا در جریان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و رسانه‌ها با اشاره به عدم رعایت انصاف در اختصاص فضا به غرفه‌ها و مطبوعات مختلف گفت: مهم این است که گروه اداره کننده امور کشور به منتقدین خود به چه چشمی نگاه می‌کند و کسانی را که اخباری متفاوت از اخباری که آن‌ها دوست دارند منتشر می‌کنند در چه مرتبه‌ای می‌بینند. بنابراین اینکه کسی به نظرات مخالفین خود احترام بگذارد و دارای شخصیتی فراجناحی باشد و به تکثر گرایی اعتقاد داشته باشد و جمعیت‌های مختلف را ببیند بسیار حائز اهمیت است.

کمالی با بیان اینکه بسیاری از رسانه‌ها علی رغم برخی انتقادات و تبلیغات بسیار مورد توجه عموم قرار می‌گیرد گفت: وقتی چنین مجموعه‌هایی به خوبی نقش اطلاع رسانی را ایفا می‌کنند باید به آن‌ها امکانات کافی داد و شرایطی را به وجود آورد تا آن‌ها نیز بتوانند در کنار سایر رسانه‌ها به کار خود ادامه دهند. ایجاد فضای محدود برای رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها نشان دهنده یک سیاست خاص است.

دبیر کل حزب اسلامی کار همچنین با اشاره به اصلاح قانون انتخابات یادآور شد: من شخصا با هر گونه محدود سازی فضای انتخابات مخالم و معتقدم هر فرد یا گروهی تحت هر عنوانی اقدام به چنین امری بکند دچار اشتباه شده چراکه مردم از قدرت تشخیص برخوردارند اما چنین مساله‌ای به معنای این است که مردم نمی‌توانند به خوبی تشخیص دهند و باید برای آن‌ها مرزبندی انجام داد در حالی که چنین مرزبندی‌هایی نوعی دخالت در انتخابات محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز