خبرگزاری کار ایران

یحیی زاده:

در دولت آینده باید بی‌ تدبیری‌ها حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱

دولت بعدی در بدو امر دچار خرمن بزرگی از مشکلات انباشه شده در دولت دهم است اما با این حال مهمترین برنامه اجرایی دولت بعدی باید اهمیت به تولید باشد.

نماینده تفت و میبد در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: دولت آتی تا سال ها درگیر مشکلاتی است که دولت فعلی ایجاد کرده است.

سید جلال یحیی زاده در همین راستا به خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: در چند ماه گذشته بیشترین تلاش ما و مسئولین، حفظ و نگه داری شغل های ایجاد شده در کشور بوده است.

یحیی زاده ادامه داد: متاسفانه کارخانه تولید فولاد میبد مدت هاست تعطیل شده و نزدیک به دو سال است که کارگران پولی دریافت نکرده اند و سه هزار نفر به این شکل از گردونه کسب درآمد و معیشت خارج شده اند.

وی تاکید کرد: مثل اینکه سونامی بیکاری به کشور زده و تعطیلی کارخانه ها، کارگاه ها و شرکت ها را هر روز شاهد هستیم. این اتفاق در حالی می افند که در قدم های اولیه طرح هدفمند سازی یارانه ها، صاحبان تولید روی پای خود ایستاده بودند. اما با توجه به شکل گیری اجرای هدفمند سازی ما نگرانی زیادی داریم و اگر به زودی و به خوبی رفع مشکل جدی نشود، شاهد بیکار شدن کارگران فراوانی خواهیم بود.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس نهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت فعلی رو به اتمام است، یادآور شد: به نظر می‌رسد که مشکلات این دولت حالا حالاها رو به اتمام نخواهد بود و کار اصلی دولت بعدی حل بی تدبیری ها، اجرای قوانین سخت و دشوار و حل سوء مدیریت ها حاصل شده در کشور باشد.

یحیی زاده اذعان داشت: دولت آتی باید هر آنچه در این دولت موجب رکود و یا نابودی شده است، مانند، ایجاد شغل را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی افزود: دولت بعدی در بدو امر دچار خرمن بزرگی از مشکلات انباشه شده در دولت دهم است اما با این حال مهمترین برنامه اجرایی دولت بعدی باید اهمیت به تولید باشد. چون الان اهمیت به تولید ملی در حد شعار باقی مانده است. اگر به صورت جدی از این مساله حمایت نکند، دچار مشکل می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز