خبرگزاری کار ایران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

7 تن از کادر شورای رهبری منافقین در میان کشته‌شدگان هستند

کد خبر : ۱۰۱۳۹۷

این اقدام منجر به هلاکت رسیدن قریب به هفتاد تن از کادرهای فاسد منافقین از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عملیات این سازمان با بیش از 30 سال سابقه جنایت شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تشکر از براداران مجاهد عراقی خود برای برخورد با منافقین پادگان اشرف اعلام کرد: این اقدام منجر به هلاکت رسیدن قریب به هفتاد تن از کادرهای فاسد منافقین از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عملیات این سازمان با بیش از 30 سال سابقه جنایت شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی به کشته شدن تعدادی از اعضای گروهک منافقین توسط مردم عراق در اردوگاه اشرف در نزدیکی بغداد، سپاه پاسداران در پیامی این انتقام الهی و انقلابی را از وعده های خداوند تبارک و تعالی دانست.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّ المنافقین فی الدّرک الأسفل من النّار و لن تجد لهم نصیراً

سرانجام تقدیر الهی بر آن قرار گرفت که فرزندان رشید مجاهدان شهیدِ عراقی با اقدامی انقلابی، انتقام تاریخی خود از جنایت مشترک صدام و منافقین در انتفاضه شعبانیه که در آن هزاران زن و کودک بی گناه عراقی به شهادت رسیدند را در لانه عنکبوتی منافقین رقم زده وعبرتی جاودانه و رشادتی ماندگار را به اثبات رسانند.

در این اقدام که منجر به هلاکت رسیدن قریب به هفتاد تن از کادرهای فاسد منافقین از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عملیات سازمان منافقین با بیش از 30 سال سابقه جنایت گردید، یقیناً مایه تشفی خاطر امت اسلامی و خانواده های معظم شهدا خصوصا خانواده های معزز شهدای ترور خواهد شد.

بدون تردید دو ملت مسلمان ایران و عراق خاطرات تلخ خیانت ها و جنایت های منافقین پلید را هرگز فراموش نکرده و سرنوشت اجتناب ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود.

سپاه این انتقام الهی را از وعده های خداوند تبارک و تعالی می داند که در سالروز شهادت صالحان این امت، شهیدان رجایی و باهنر عنایت فرمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
دهم شهریورماه 1392

اخبار مرتبط

منافقین همواره با حاکمیت عراق مقابله می‌کردند/ شاید حاکمیت عراق مجبور به مقابله با تروریست های اشرف شده است

ارسال نظر

نام کامل:
ایمیل:
وبسایت:
نظر شما:
عدد امنیتی:
نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز