خبرگزاری کار ایران

سایپا صفر - استقلال یک؛ ‌

سجاد با گل به انقلاب بازگشت / پیروزی یک‌ نیمه‌ای شاگردان ژنرال

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۷۰

دقیقه ۴۵ بازی سجاد شهباززاده روی ارسال بلند یعقوب کریمی از جناح چپ با ضربه سری دقیق توپ را از روی شش‌قدم درون دروازه اخباری فرستاد تا او برخلاف میداودی در گشودن دروازه تیم‌ سابقش موفق باشد.

نیمه نخست دیدار تیم‌های سایپا و استقلال با برتری یک بر صفر آ‌بی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه انقلاب کرج تیم‌های سایپا و استقلال با قضاوت علیرضا فغانی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تک گل سجاد شهباززاده به سود استقلال تمام شد.

ترکیب سایپا:محمدرضا اخباری، مجید ایوبی، مهدی ترابی، روزبه شاه علی دوست، میلاد میداودی، حکیم نصاری، حامد شیری، ابراهیم شکوری، مجتبی رمضانی، وحید محمدزاده و مسیح زاهدی

ترکیب استقلال:محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، میلاد نوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جاسم کرار، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و رضا عنایتی

۲۰ دقیقه اول بازی به استقلال و حملات این تیم اختصاص داشت. آبی‌پوشان در این دقایق چند ضربه کرنر هم به دست آوردند که برای این تیم بی‌ثمر بود. از اواسط نیمه دوم سایپای‌ها خود را در زمین پیدا کردند و بازی روانتری ارائه دادند.

دقیقه ۲۸ مجتبی نصیری روی ارسال حکیم نصاری با ضربه سر دروازه استقلال را نشانه گرفت اما توپ او با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه به بیرون رفت. استقلال هم دقیقه ۳۵ روی همکاری جاسم کرار و سجاد شهباززاده دروازه حریف را تهدید کرد اما ضربه شهباززاده از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۲ محسن فروزان با یک واکنش تماشایی شوت میلاد میداودی را از زیر تاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد تا مهاجم سابق استقلال را ناکام بگذارد.

دقیقه ۴۵ بازی سجاد شهباززاده روی ارسال بلند یعقوب کریمی از جناح چپ با ضربه سری دقیق توپ را از روی شش‌قدم درون دروازه اخباری فرستاد تا او برخلاف میداودی در گشودن دروازه تیم‌ سابقش موفق باشد و استقلال را برنده به رختکن بفرستد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز