خبرگزاری کار ایران

محمدزاده به ایلنا خبر داد؛

بررسی پرونده‌اخلاقی یک آموزشگاه‌‌فوتبال در کمیته‌اخلاق / ارجاع پرونده درخشان و سعداوی به دیوان‌حکمیت

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۶۳

ما طبق قانون حرکت می‌کنیم نه ما سعی می‌کنیم در کار ایشان دخالت کنیم و نه ایشان در کار ما ورود می‌کند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: در مدت حضورم در کمیته اخلاق سعی کردم در اصطلاح رسانه‌ای نشوم و حاشیه‌سازی نکنم.

علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بیان اینکه سعی کرده در صدور رای‌های کمیته‌اخلاق نامی از افراد برده نشود، تاکید کرد: کمیته اخلاق فدراسیون پرونده‌هایی که به آن ارجاع می‌شود پیگیری می‌کند تا صحت و سقم آن احراز شود، اما در این بین نکته‌ای که وجود دارد اینکه خود ما در کمیته‌اخلاق هیچ‌گاه حاشیه‌سازی نکردیم و رسانه‌ای هم نشدیم.

وی افزود: همواره در مصاحبه‌هایم سعی کردم اسم افراد را نبرم تا آنجا که امکانش باشد حرمت افراد حفظ شود. فکر می‌کنم در حال حاضر به اهالی فوتبالی ثابت شده باشد که کمیته‌اخلاق بدون هیچ‌گونه حب و بغضی رأی صادر می‌کند، حتی از ایجاد فضای تشنج‌زا جلوگیری کرده است.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال همچنین با بیان اینکه اختلافی با حجت‌الاسلام علیپور رئیس کمیته صیانت سازمان‌لیگ ندارد، بیان داشت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ما طبق‌قانون حرکت می‌کنیم. نه ما سعی می‌کنیم در کار وی دخالت کنیم، و نه وی در کار ما ورود می‌کند. آقای علیپور مسئولیت کمیته سلامت و صیانت سازمان‌لیگ‌برتر را بر عهده دارد و نسبت به قراردادهای بازیکنان و مربیان آیین‌نامه خاص خودشان را انجام می‌دهند، اما هیچ مداخله‌ای به امور کمیته‌اخلاق ندارد.

وی افزود: کمیته صیانت اتفاقات پیرامونی که درخصوص فوتبال رخ می‌دهد را کشف و آن را به کمیته‌اخلاق ارجاع می‌دهد تا با بررسی آن رأی صادر کنند.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال همچنین متذکر شد: پرونده مهمی که در چند روز اخیر در دست کمیته اخلاق بود محرز شدن تخلف حمید درخشان و نعیم سعداوی است که به دیوان حکمیت ارجاع دادیم.


محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: اکنون یک پرونده اخلاقی درباره آموزشگاه‌های تهران را در حال بررسی داریم و موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا نتیجه‌گیری نهایی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز