خبرگزاری کار ایران

دارم عذاب می کشم؛

درخشان: به اشتباهات فردی باختیم / هیچ بازیکنی کم کاری نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۶۵۶

اولویت ما این است که بتوانیم در این مدت بازیکنان مورد نظرمان را به خدمت بگیریم. همه از شرایط مدیریتی باشگاه خبر دارند و امیدواریم که بتوانیم در نیم فصل این مشکلات را به حداقل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اشتباهات بازیکنانش را عامل شکست برابر فولاد خوزستان معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان پس از شکست ۲ بر یک عصر امروز پنجشنبه تیمش برابر فولاد به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: با بضاعتی که داشتیم توانستیم نمایش خوبی ارائه کنیم اما اشتباهات فردی باعثشد روحیه بازیکنان ما بهم بریزد. ما با این مشکلات هفته هاست دست و پنجه نرم می کنیم. اشتباهات فردی دارد ما را عذاب می دهد و کاریش هم نمی شود کرد.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر نیز گفت: اولویت ما این است که بتوانیم در این مدت بازیکنان مورد نظرمان را به خدمت بگیریم و کارهایی که نیاز را انجام دهیم. همه از شرایط مدیریتی باشگاه خبر دارند و امیدواریم که بتوانیم در نیم فصل این مشکلات را به حداقل برسانیم.

حمید درخشان کم کاری بازیکنانش را رد کرد و گفت: اعتقاد دارم بازیکنی که وارد زمین می شود به هیچ وجه کم کاری نمی کند. شرایط برای ما خیلی سخت است. وسط نیمه آقای جعفرپور از ناحیه دیسک کمر درد داشت و مجبور شدم که تعویضش کنم. نوری هم خواستار تعویضش شد اما من خواستم که بازی کند. ما هیچ کاری نمی توانستیم انجام دهیم. خوشحالم که تیمی که آنطور با اشتباهات فردی گل می خورد می تواند به بازی برگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز