خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه اول / اشتباه سوشا و سریع ترین گل فصل

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۶۲۸

دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان با دو گلی که در ابتدا و انتهای مسابقه به ثمر رسید در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته هفدهم لیگ برتر در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی و به قضاوت سید علی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

در این دیدار که به دلیل محرومیت تماشاگران پرسپولیس بدون حضور تماشاگران و در ورزشگاه خالی آزادی برگزار شد، در ثانیه ۴۵ مسابقه پاس به عقب محسن بنگر با اشتباه سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس در دفع توپ همراه شد تا نخستین گل و سریع ترین گل فصل به سود فولاد میهمان رقم بخورد.

در ادامه پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت و با پاس های تک ضرب و حرکت از کناره ها فولاد را تحت فشار قرار داد ولی سرخپوشان در زدن ضربات نهایی با مشکل روبرو بودند.

در دقیقه ۴۳ ارسال جعفرپور از راست با ضربه سر تماشایی محمد نوری کاپیتان پرسپولیس کامل شد تا گل تساوی سرخپوشان رقم بخورد و نیمه اول را دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه اول این مسابقه بنگر از پرسپولیس و مساریچ، شریفات، امید خالدی از فولاد از داور کارت زرد گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز