خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ‌برتر؛

ذوب‌آهن۳ - صبای‌قم یک؛ پیروزی خیره‌کننده سبزها در خانه / تیم یحیی به نیمه جدول رسید

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۲۴

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و صبای قم به سود اصفهانی‌ها رقم خورد تا شاگردان گل محمدی همچنان روند صعودی خود را ادامه دهند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و صبای قم به سود اصفهانی‌ها رقم خورد تا شاگردان گل محمدی همچنان روند صعودی خود را ادامه دهند.

به گزارش ایلنا، در دومین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت شاهین حاج‌بابایی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم به مصاف هم رفتند که ذوبی‌ها این دیدار را ۳ بر یک به سود خود رقم زدند تا تیم یحیی گل‌محمدی در ادامه رند رو به رشد خود به نیمه جدول صعود کند.

در این دیدار آیوبل در دقیقه ۱۶ بر روی ارسال چشمی با ضربه سر برای صبا گلزنی کرد، ولی قاسم دهنوی در دقیقه ۲۴ بر روی ضربه‌ایستگاهی بازی را به تساوی کشاند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی نیمه نخست را در ورزشگاه خانگی بازنده به رختکن نروند.

در نیمه دوم هم اگرچه صبایی‌ها تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند ولی هادی محمدی در دقیقه ۵۱ کار را ۲ بر یک به سود ذوب‌آهن کرد. در دقیقه ۹۰ باز دیگر قاسم دهنوی برای ذوبی‌ها گلزنی کرد تا نتیجه بازی را ۳ بر یک کند و کار صبا تمام شود.

علی آبادی، روزبه چشمی و قربانی از صبا و همچنین حسن‌زاده از ذوب آهناز حاج‌بابایی کارت زرد دریافت کردند.

دیدار رفت این دو تیم در قم با نتیجه ۲ بر یک به سود قمی‌ها به پایان رسیده بود که شاگردان یحیی در خانه انتقام شکست بازی رفت را گرفتند.

ذوب‌آهن اصفهان با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد تا با ۲ پله صعود به رده هشتم جدول برسد. صبای‌قم نیز با همان ۲۳ امتیاز جایگاه ششم جدول را در اختیار دارد.

ترکیب ذوب‌آهن:رشید مظاهری، کارلوس سانتوز، هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، قاسم دهنوی، علی حمام، مهرداد قنبری، مسعود حسن‌زاده(شجاعی)، احسان پهلوان(تبریزی)، اسماعیل فرهادی و مهدی رجب‌زاده

ترکیب صبای‌قم:مهرداد طهماسبی، وحید علی‌آبادی(ابراهیمی)، جلال‌الدین علی‌محمدی، پیروز قربانی، هادی شکوری، سید احمد مهدی‌زاده، محمدامین آرام‌طبع، غلامحسین بادامکی، مارکو آورلیو آیوبه، روزبه چشمی و فرشید باقری(کاظمی)

برنامه ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر به این شرح است:

سه‌شنبه - ۱۱ آذرماه ۹۳

ملوان بندرانزلی - پدیده مشهد، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه تختی انزلی
فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۵، ورزشگاه غدیر اهواز

پنجشنبه - ۱۳ آذرماه ۹۳
گسترش فولاد تبریز - صنعتی خوزستان، ساعت ۱۴، اختصاصی گسترش تبریز
نفت مسجد سلیمان - سایپا البرز، ساعت ۱۵، ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان
پیکان تهران - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهر قدس

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز