خبرگزاری کار ایران

دنبال ضد فوتبال بازی کردن نیستیم؛

استیلی: بازی سختی مقابل استقلال داریم / امیدوارم هواداران از قلعه نویی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۰۲

امیدوارم جوانان ما بازی قابل قبولی انجام دهند. قلعه نویی بیشترین مقام را در لیگ آورده است و امیدوارم هواداران استقلال پشت او باشند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در مورد بازی با استقلال گفت: ما فردا بازی سختی با استقلال داریم و امیدوارم هواداران آبی از قلعه‌نویی حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: اولین بازی دور برگشت ماست. زمانی نداشتیم که بخواهیم برای انجام کارهای تاکتیکی و جذب نفرات جدید نداشتیم. بعد از بازی با نفت این زمان را داریم و حدود ۵۰ روز می توانیم تیم را ترمیم کنیم.

وی افزود: بازی سختی مقابل استقلال داریم. امیر قلعه نویی بچه محل خود ما است. امیدواریم بازی خوبی شود. چند بازیکن غایب هستند. محمد ستاری یکی از بازیکنان تاثیرگذار نیم فصل ما بود. خالقی فر هم یک ساعت پیش گفتند اگر بازی کند نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند و به تمرین این تیم رفت تا بتواند فردا برای این تیم بازی کند. او بازیکن خوبی برای ما بود. شیثرضایی هم نداریم. نمی دانیم حامد نورمحمدی می تواند بازی کند یا نه. مدارکش را برده و امیدوارم مشکلش حل شود.

استیلی ادامه داد: امیدوارم جوانان ما بازی قابل قبولی انجام دهند. قلعه نویی بیشترین مقام را در لیگ آورده است و امیدوارم هواداران استقلال پشت او باشند.

وی در مورد مشکلات بدنی استقلال گفت: ما همیشه تلاش می کنیم بازی خوب انجام دهیم و دنبال ضد فوتبال نیستیم. در نیمه دوم دور رفت هجومی بازی کردیم. درست است که استقلال دو بازی باخته اما همیشه بزرگ است. دو تیم استقلال و پرسپولیس که هوادار دارند همیشه بزرگ هستند. مهم مدیریت تیم است. ما به بازی فردا امیدوار هستیم و به دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم. مساوی به درد ما و آنها نمی خورد.

استیلی گفت: صحبت‌هایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام دادیم، چون آنها در سه جام باید بازی کنند و نیاز دارند و قرار شد خالقی فر را بدهیم. نظر ما روی خانزاده بود که بگیریم. بنگر و اومانیا را نیز آنها نیاز دارند و فکر کردم چون خانزاده در خیلی از بازی ها ذخیره است دوست دارد جایی باشد که فیکس باشد اما گفتند که خودمان نیاز داریم و ما هم صرف نظر کردیم. خالقی فر که دادیم بازیکن تاثیر گذاری بود اما هیچ کسی را به زور به راه‌آهن نمی‌آوریم و کسی را می آوریم که باشگاه را دوست داشته باشد و خانزاده هم امیدوارم در پرسپولیس موفق باشد.

وی در مورد مالکیت باشگاه راه آهن گفت: من با دادستان حرف زدم و گفت هر چه زودتر این مشکل حل خواهد شد. همه موارد انجام شده و پیش پرداخت هم داریم. یکسری مشکلات هم وجود دارد اما ما در حال حل مشکلات هستیم. یکسری اموال بابک زنجانی باید انتقال پیدا کند و به نفت واگذار شود. سرمایه گذاری ما روی جوان ها است و روی کوتاه مدت هیچ وقت برنامه ریزی نمی کنیم. جوانانی داریم که اولین بار روی لیگ بازی می کنند و بیشترین سهمیه را در تیم امید داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز