خبرگزاری کار ایران

هفته سیاهی را پشت سرگذاشتیم؛

منصوریان: تراکتورسازی تمام شرایط صدرنشینی را دارد / ۱۴ روز است آنها را زیر نظر داریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۵۸

تراکتورسازی با تیم جوان و بی‌ادعا اما پرانرژی در مسابقات حاضر شده است که در صدر جدول قرار دارد و به لطف هواداران بی‌نظیرش این موضوع برازنده آنهاست.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در پایان فصل شاید بازیکنی بخواهد از جمع ما جدا شود و تیم‌های پولدار‌تر او را جذب کنند اما تا پایان لیگ امسال هیچ ریزشی نخواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و تراکتور‌سازی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت غلامحسین مظلومی اظهار داشت: درگذشت مظلومی را به خانواده بزرگ فوتبال و استقلال تسلیت می‌گویم. هفته گذشته هفته سیاهی بود هم در ورزش و هم در هنر شاهد رویدادهای تاسف‌باری بودیم. سرطلایی استقلال را از دست دادیم که تاثیر‌گذار‌ترین بازیکن این تیم بود. مرتضی پاشایی عزیز را هم از دست دادیم.

وی ادامه داد: دو، سه سال پیش دست طلایی خود یعنی ناصر حجازی را از دست دادیم. هفته پیش حنجره طلایی یعنی مرتضی پاشایی را از دست دادیم و روز گذشته هم سرطلایی خود را از دست دادیم. غلامحسین مظلومی به اندازه اسمش مظلوم بود. او واقعا برای استقلال اعتبار جمع کرد. باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم که در همه شرایط به یکدیگر احترام بگذاریم. این یک درس عبرتی است برای ما. فقط اینگونه نباشد که در مراسم‌های حج یکدیگر را محکم ببوسیم. این نباشد که وقتی سرطلایی‌های ما از دست می‌روند باعثآشتی یک سری شود. باید بدانیم که شروع و پایان زندگی آدم را صدا نمی‌کند و خیلی راحت فرصت‌ها از دست می‌رود. به راحتی نباید آبروی یکدیگر را بریزیم. ادبیات خود را تغییر دهیم و همواره به یکدیگر احترام بگذاریم. این مسائل است که باقی خواهد ماند.

سرمربی نفت با اشاره به حضور هواداران تبریزی در تهران تاکید کرد: من به تمام آذری‌زبان‌ها خوشامد می‌گویم. در روزگاری که شاید فوتبال هواداران واقعی خود یعنی استقلال و پرسپولیس را از دست داده و آنها به گونه‌ای قهر کرده‌اند تماشاگران تراکتور سازی شرایطی به وجود آوردند که به جاهای دیگر هم نقل مکان پیدا می‌کنند. امیدوارم که ما بتوانیم در تختی میزبانی خوبی از آنها داشته باشیم.

منصوریان یادآور شد: تراکتورسازی با تیم جوان و بی‌ادعا اما پرانرژی در مسابقات حاضر شده است که در صدر جدول قرار دارد و به لطف هواداران بی‌نظیرش این موضوع برازنده آنهاست. شاید برخی فکر می‌کردند که این تیم با تغییراتی که داشته افت کند اما اینگونه نشد و شرایط ایده‌آلی را دارد. ما هم تیمی هستیم که همواره حریفان را آنالیز می‌کنیم. تراکتورسازی را ۱۴ روز با دقت بررسی کردیم و نقاط ضعف و قوت آنها را یافتیم. شاید اگر فضای دربی نبود دیدار نفت و تراکتورسازی بهترین بازی هفته می‌شد. امیدوارم در هر صورت قبل از شروع دربی بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و پیش‌درآمدی برای آن بازی باشد.

سرمربی نفت در مورد اینکه چه برنامه‌ای در نیم‌ فصل برای جذب بازیکنان دارد گفت: من از اینجا تاکید می‌کنم که هیچ بازیکنی را تا پایان فصل در اختیار هیچ باشگاهی نمی‌گذاریم. تا آخرین روز بازی‌های لیگ امسال هیچ بازیکنی از ما جدا نمی‌شود. من می‌دانم که گنجینه خوبی را در اختیار دارم و همه دوست دارند که از این بازیکنان استفاده کنند اما درخواست دارم که این اصول حرفه‌ای را رعایت کنند. در پایان فصل شاید بازیکنی بخواهد برود و تیم‌های پولدار‌تر او را جذب کنند اما تا پایان لیگ امسال هیچ ریزشی نخواهیم داشت.

وی افزود: با مصوبه هیأت‌ مدیره برای تقویت تیم با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و پلی‌آف این مسابقات یکی دو بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد. ما ۲۸ بهمن ماه احتمالا مقابل تیم‌های قطری قرار خواهیم گرفت و به همین منظور خود را آماده می‌کنیم.

وی در مورد برگزاری اردو در نیم‌ فصل گفت: ما در هفته اول نیم‌ فصل استراحت خواهیم کرد. در هفته دوم تمرینات اولیه را آغاز می‌کنیم و در هفته سوم سعی می‌کنیم در یکی از کشورهای خلیج فارس اردو برگزار کنیم تا بازیکنان هم با عملکرد تیم‌های عربی آشنا شوند. من نمی‌خواهم از این واژه استفاده کنم اما کشورهای عربی به وقت‌کشی عادت دارند و باید سعی کنیم که با این موضوع آشنا شویم.

وی در پایان تاکید کرد که از همه شما تقاضا دارم اینگونه ادبیات را به سایر شهرها هم انتقال دهید تا در کنفرانس‌ها سوال‌های غیر فنی نشود. در سایر نقاط ایران در مورد همه چیز صحبت می‌کنند به جز مسائل فنی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز