خبرگزاری کار ایران

پرسپولیسی ها جوانمردانه بازی نکردند؛

کمالوند: می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم / به روزهای آرمانی برمی گردیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۷۹

بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم عملکرد مناسبی داشتند. اعتقاد دارم امروز باید پیروز می شدیم چرا که در نیمه اول روی دو غافلگیری گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه هیچگاه تیمش دنبال ضد فوتبال نبوده است، گفت: می توانستیم پرسپولیس را در تهران با شکست دهیم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل پرسپولیس تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم عملکرد مناسبی داشتند. اعتقاد دارم امروز باید پیروز می شدیم چرا که در نیمه اول روی دو غافلگیری گل دریافت کردیم.

وی افزود: در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران تیم بزرگ پرسپولیس بازی باخته را به تساوی کشاندن، نشان از عملکرد خوب ما دارد.

سرمربی گسترش تصریح کرد: این امتیاز نوید می دهد که تیم ما به شرایط آرمانی نزدیک می شود و در نیم فصل دوم با تقویت تیم از قعرجدول جدا خواهیم شد.

وی در مورد اعتراض بازیکنان و هواداران پرسپولیس به وقت کشی گسترشی ها گفت: در طول بازی تنها دو بازیکن ما روی زمین افتادند که در این بین میلاد جهانی به بیمارستان منتقل شد. با این حال متاسفانه دوستان پرسپولیسی بازی جوانمردانه را رعایت نکردند.

کمالوند با تاکید براینکه هیچگاه در فکر ضد فوتبال نبوده است، گفت: مصدومیت بازیکن گسترش قبل از گل تساوی ما بود.

وی درخصوص اعتراض بازیکنان تیم خود به نحوه داوری این دیدار گفت: باید فیلم داوری را دیده و سپس اظهار نظر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز