خبرگزاری کار ایران

بازی با راه آهن درگیرانه خواهد بود؛

ابراهیم‌زاده: تغییرات زیادی در تیم پیکان خواهیم داشت / جلسه ای با شیعی نداشته ام!

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۰۰

مسلما در نیم فصل به دنبال جذب بازیکن خواهیم بود. ما درحال حاضر سیاوش اکبرپور و مجید باجلان را جذب کرده‌ایم و در نیم فصل باز هم بازیکن جذب خواهیم کرد تا تغییرات زیادی در تیم پیکان بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان از ایجاد تغییرات فوتبالی در این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر راه آهن اظهار کرد: روز به روز که پیش می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. ما فردا با تیمی بازی داریم که از یک کادر فنی خوب و واقعا کاربلد بهره می‌برد. خوشحالم جوانانی را سال گذشته به تیم راه آهن آوردم که امسال هم خوب کار می‌کنند و هم تاثیرگذار هستند.

وی افزود: بازی فردا برای ما سخت است زیرا اگر این بازی را در هفته پنجم انجام می‌دادیم شرایط فرق می‌کرد اما در حال حاضر بازی‌ها همه سخت شده است. مطمئنم فردا شاهد یک بازی درگیرانه خواهیم بود.

وی درباره تیم پیکان نیز گفت: هیچ کس به اندازه من پیکان را نمی‌شناسد. ما تغییرات فوتبالی زیادی در تیم داده‌ایم و بازیکنان‌مان با قدرت تمرین می‌کنند. بچه‌های ما فوتبال را به خوبی می‌شناسند و برای کسب موفقیت تمرین می‌کنند.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: برای بازی فردا کیوان وحدانی را به دلیل مصدومیت و امیرحسین فشنگچی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نخواهیم داشت.

ابراهیم‌زاده همچنین گفت: مسلما در نیم فصل به دنبال جذب بازیکن خواهیم بود. ما در حال حاضر سیاوش اکبرپور و مجید باجلان را جذب کرده‌ایم و در نیم فصل باز هم بازیکن جذب خواهیم کرد تا تغییرات زیادی در تیم پیکان بدهیم.

ابراهیم‌زاده درباره استعفای ثنایی هم گفت: باید به او خداقوت بگویم. او برای این تیم زحمات زیادی کشید و در حال حاضر هم در هیات مدیره حضور دارد و در کنار ما خواهد بود. آقای مهندس شیعی هم عضو هیات مدیره بوده و قبلا در کنار تیم بوده است. من هم چندین بار ایشان را دیده‌ام اما تا این لحظه جلسه ویژه‌ای با او نداشته‌ام.

وی در پایان درباره شایعه حضور علی دایی در تیم پیکان هم گفت: فوتبال و مربیگری و زندگی برای هر کسی فرصت است. ما باید سعی کنیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز