خبرگزاری کار ایران

غلامرضا بهروان خبر داد:

احتمال تعویق یک هفته‌ای دربی وجود دارد / برگزاری دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در کرمان

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۵۵

با توجه به اینکه استقلال باید در تاریخ ۳۰ آبان با پرسپولیس بازی کند و ۶ بازیکن از تیم استقلال در تیم ملی حضور دارند مشغول بررسی این موضوع هستیم و احتمال این وجود دارد که دربی یک هفته به تعویق بیفتد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد احتمال تعویق دربی و محل برگزاری دیدار پرسپولیس - گل گهر سیرجان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان در مورد احتمال تعویق دربی اظهار داشت: باشگاه استقلال تهران نامه ای به کمیته مسابقات نوشته مبنی بر اینکه بازیکنان زیادی از این تیم در تیم ملی هستند و با توجه به دیدار تیم ملی ایران با کره در تاریخ ۲۷ مهر نمی‌توانند برابر برنامه قبلی در دربی بازی کنند.

وی افزود: با توجه به موارد فوق کمیته مسابقات مشغول بررسی این وضعیت است. با وجود اینکه رسما مسابقه تیم ملی با کره به ما اعلام نشده و رسانه ها ۲۷ آبان را تاریخ برگزاری این بازی اعلام کرده اند با توجه به اینکه استقلال باید در تاریخ ۳۰ آبان با پرسپولیس بازی کند و ۶ بازیکن یا بیشتر از تیم استقلال در تیم ملی حضور دارند مشغول بررسی این موضوع هستیم و احتمال این وجود دارد که دربی یک هفته به تعویق بیفتد.

بهروان تصریح کرد: با این وجود استقلال باید در روزهای ۳۰ آبان یا اول آذر در صورت صعود در رقابت های جام حذفی مقابل ذوب آهن به میدان رود.

رئیس کمیته مسابقات در مورد دیدار پرسپولیس در جام حذفی گفت: با توجه به صعود دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان در جام حذفی که میزبانش طبق قانون تیم کرمانی است و با توجه به ظرفیت محدود ورزشگاه سیرجان و حضور تیم پر طرفدار پرسپولیس در استان کرمان، برای سازمان لیگ به هیچ وجه مقدور نیست دیدار فوق در سیرجان برگزار شود و این دیدار باید در کرمان انجام شود، البته تمامی این موارد در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ که امروز یا فردا برگزار می شود مطرح می شود و تصمیم گیری در این موارد منوط به نظر هیات رئیسه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز