خبرگزاری کار ایران

با قلعه نویی هماهنگ هستیم؛

افشارزاده: نگران‌بحران نتیجه‌گیری استقلال بودم / همه قول قهرمانی می‌دهند!

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۵۲

سه شکست پیاپی شرایطی سختی را فراهم آورده بود، اما با تدابیر کادر فنی و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم از آنها خواستم برای دفاع از کیان‌استقلال و سابقه نیم قرن باشگاهی با تمام وجود بازی کنند.

مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه با پیروزی مقابل ملوان فضای آرام و اطمینان بخشی را بر این باشگاه حاکم کرد، گفت: نگران بحران نتیجه گیری استقلال بودم.

بهرام افشارزاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: استقلال با بردی که مقابل ملوان بدست آورد فضای آرامی دارد و در حال حاضر نیز در جایگاه دوم جدول موقعیت خوبی داریم و تمرینات تیم نیز زیر نظر کادر فنی با جدیت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه نگران بحران نتیجه گیری تیم بودم، اظهار داشت: سه شکست پیاپی مقابل فولاد، نفت تهران و ذوب آهن شرایطی سختی را فراهم آورده بود اما با تدابیر کادر فنی و صحبت هایی که با بازیکنان داشتم از آنها خواستم برای دفاع از کیان استقلال و سابقه ۵۰ ساله باشگاه با تمام وجود بازی کنند و خوشبختانه در بازی با ملوان این صحبت ها نتیجه داد و توانستیم به شرایط مطلوب برگردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا استقلال این فصل قهرمان لیگ می شود، گفت: هر ۱۶ باشگاه لیگ قول قهرمانی می دهند و این یعنی اینکه برای قهرمان شدن باید تا روز آخر تلاش کرد، ما هم باید تلاش کنیم تا از بازی های سخت مان نتیجه بگیریم تا کار را به اتفاقات نسپاریم.

افشارزاده بابیان اینکه امیدوارم هر چه زودتر مصدومان تیم به تمرینات گروهی برگردند، اظهار داشت: با بازگشت مصدومان تیم شکل کامل تری به خود خواهد گرفت و می توانیم با تمام قدرت در بازی های آینده شرکت کنیم و این به قدرت تیمی ما کمک خواهد کرد. مصدومان ما تا بازی با پدیده در مشهد شرایط بازی را پیدا می کنند و دست کار فنی برای انتخاب بازیکنان بازتر خواهد شد.

وی با تایید احتمال تقویت تیم در نیم فصل رقابت های لیگ برتر گفت: این امر به نظر کادر فنی بستگی دارد و در پست هایی که نیاز به تقویت داریم قطعا بازیکنان داخلی و خارجی مناسبی را جذب کنیم. خوشبختانه در این زمینه با کادر فنی هماهنگیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه در حال حاضر تیمداری می کنیم نه باشگاهداری، گفت: متاسفانه ساختارهای لازم برای باشگاهداری فراهم نیست و ما تنها یک تیم را اداره می کنیم و این برای باشگاهی با قدمت استقلال به هیچ وجه شایسته و برازنده نیست.

افشارزاده به مشکلات مالی باشگاه استقلال اشاره کرد و افزود: این مشکلات همچنان پابرجاست اما اسپانسر باشگاه به تعهدات خود عمل می کند و تاکنون مبالغ متعهد شده را پرداخت کرده ولی ما نیز در صددیم تا با تشکیل کمیته در آمدهای خاص در این زمینه به در آمدزایی بپردازیم و از این طریق هزینه های باشگاه را رفع و رجوع کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص کاهش میزان قرارداد کادر فنی و بازیکنان استقلال یادآور شد: این اتفاق ظرف روزهای گذشته به دلیل برخورد با تعطیلات عید قربان انجام نشد اما در صددیم تا از هفته آینده این کار را نهایی و اجرایی کنیم و مبالغ قرارداد بازیکنان را واقعی تر نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز