خبرگزاری کار ایران

مسعود رضائیان خبر داد؛

مکوندی سرمربی نفت مسجد سلیمان شد / باقری نیا در راه دایی و کرانچار

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۰۰

این سومین مربی لیگ برتری است که تا پیش از نیم فصل لیگ برتر دستخوش تغییر می شود. پیش از این زلاتکو کرانچار از تیم سپاهان و علی دایی از تیم پرسپولیس برکنار شده بودند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان از انتخاب بهروز مکوندی به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود رضاییان با اعلام این مطلب افزود: جلساتی بین ما و مکوندی برگزار شد که روند جلسات رضایت بخش بود و ایشان تا پایان فصل امسال به عنوان سرمربی نفت منصوب شد.

وی همچنین تصریح کرد: آقایان عیسی هندیجانی و مارتیک خاچاطوریان به عنوان کمک های ایشان معرفی شد که باشگاه نیز با این امر موافقت کرد.

بهروز مکوندی از فردا یکشنبه در تمرین نفت حضور خواهد یافت. مراسم معارفه وی نیز فردا برگزار خواهد شد.

قبل از این مجید باقری نیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فعالیت می کرد اما نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند. مکوندی در فصل گذشته موفق شد نفت مسجدسلیمان را از لیگ دسته اول به لیگ برتر بیاورد.

با انتخاب سرمربی جدید تیم نفت مسجد سلیمان این سومین مربی لیگ برتری است که تا پیش از نیم فصل لیگ برتر دستخوش تغییر می شود. پیش از این زلاتکو کرانچار از تیم سپاهان و علی دایی از تیم پرسپولیس برکنار شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز