خبرگزاری کار ایران

به‌دنبال تیمداری در چند رشته هستیم؛

افشارزاده: استقلال را زمانی تحویل گرفتم که اصلا باشگاه نبود / من هیچ تابلویی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۳۹

بعد از بازگشت از اینچئون در چند رشته جدید مانند تنیس‌روی‌میز، دو و میدانی، ژیمناستیک و… قصد داریم در صورت تامین منابع مالی آن، هم برای بانوان و هم برای آقایان تیمداری کنیم.

مدیرعامل استقلال می‌گوید روزی که به این باشگاه آمد، وضعیت آن به هیچ‌وجه شبیه یک باشگاه نبوده ولی قصد دارد یادگار خوبی از خود در این باشگاه تهرانی بر جای بگذارد.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه صحبت‌هایی متفاوت از همیشه را مطرح کرد. مشروح صحبت‌های وی را بخوانید:

* از حضورتان در استقلال شروع کنید.

واقعیت این است که بعد از اینکه محمود گودرزی وزیر ورزش شد به عنوان مشاور عالی وی انتخاب شدم. بعد از آن زمانی که بحثاین دو تیم شد به من حکم کردند به استقلال بیایم. در ابتدای کار خیلی مایل به این کار نبودم، اما بعدا به دلیل احساس تکلیفی که به من شد و اینکه نگویند افشارزاده کم آورده یا از این تجربه‌ها هراس دارد به استقلال آمدم. من همیشه خودم را سرباز ورزش می‌دانم.

* صادقانه بگویید تا پیش از حضور در استقلال به کدام تیم علاقه داشتید؟

من هیچ‌وقت قرمز و آبی نبودم. ما جزو کسانی بودیم که تیم شاهین را در اصفهان پایه گذاشتیم. البته من مدت‌هاست مسئول سفر و روابط بین‌الملل ورزش کشور هستم و به دلیل همین شغلم همیشه طرفدار تیم ملی هستم. با این حال قبول دارم بنا به تجربه، همواره نشان داده شده هر وقت این۲تیم قوی باشند تیم ملی ما نیز قوی است. حتی دوره‌ای با حکم وزیر وقت ورزش در دولت دهم به عنوان عضو هیات مدیره استقلال منصوب شدم که با توجه به مشغله‌کاری در کمیته ملی المپیک استعفا دادم.

* شرایط باشگاه استقلال در بدو حضورتان چگونه بود؟

روزی که به باشگاه آمدم استقلال مشکلات زیادی داشت. باشگاه اصلا شبیه باشگاه نبود و مشکلات سخت‌افزاری و نرم افزاری فراوانی داشتیم. ساختمان باشگاه وضع بدی داشت و هر جا که دست می‌زدیم مشکلات زیادی می‌دیدیم. با کمک دوستان توانستیم باشگاه را سامان بدهیم و به شما بگویم قصد داریم تنها به تیمداری نپردازیم و باشگاهداری انجام بدهیم. ان‌شاالله بعد از بازگشت از اینچئون در چند رشته جدید مانند تنیس‌روی‌میز، دو و میدانی، ژیمناستیک و… قصد داریم در صورت تامین منابع مالی آن، هم برای بانوان و هم برای آقایان تیمداری کنیم.

* پیش‌بینی شما با توجه به تجربه بالا در المپیک، از مدال‌های ما در اینچئون چیست؟

دوست ندارم در مورد وضعیت تیم ایران قضاوت یا پیش‌بینی انجام بدهم. تنها ابراز امیدواری می‌کنم تا تیم‌های ما در این مسابقات موفق باشند و بتوانند مانند دوره قبلی نتایج خوبی کسب کنند. البته متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و دیگر مشکلات چند ماهی را در جریان آماده‌سازی از دست دادیم، اما ان‌شاالله ورزشکاران ما بتوانند نتایج خوبی کسب کنند. در بسیاری از رشته‌ها شانس مدال داریم و می‌توانیم موفقیت‌های‌مان را تکرار کنیم.

* از استقلال این فصل چقدر رضایت دارید؟

خدارا شکر می‌کنم که تیم امسال استقلال، تیم خوبی است. در زمان نقل و انتقالات ما مشکلات زیادی داشتیم. حساب باشگاه موجودی زیادی نداشت و آن موجودی نیز بلوکه شده بود. در هر صورت با تلاش و همت جویباری و دیگر همکاران توانستیم بازیکنان مد نظر قلعه‌نویی را جذب کنیم و تا به اینجا فصل شرایط خوبی داریم. امتیازات خوبی کسب کرده‌ایم و هواداران از شرایط تیم راضی هستند.

* معمولا هر کسی به یک باشگاه می‌رود، یک تابلو با خود دارد و با آن تابلو خود را معرفی می کند، تابلوی شما در استقلال چیست؟

من هیچ تابلویی ندارم. من فقط برای کار و خدمت آمده‌ام و به دنبال این مسائل نبوده و نیستم. امیدوارم روزی که از باشگاه می‌روم از خود یادگار خوبی به جا گذاشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز