خبرگزاری کار ایران

به قول اول فصل عمل کردیم؛

افشارزاده: به ۹۰ درصد اهداف خود رسیدیم / به خاطر سازمان لیگ جوانگرایی نکردیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۴۹

البته ما چند مصدوم داریم که با حضور آنان وضعیت‌مان بهتر می‌شود اما با درایت قلعه‌نویی، جوانانی در استقلال به میدان می‌روند که عملکردی عالی و بی‌نقص ارائه می‌دهند.

مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه به ۹۰ درصد اهداف مان در لیگ امسال دست یافتیم، از وضعیت تیمش در لیگ برتر ابراز رضایت کرد و گفت: با ادامه این روند، هر روز بهتر از رو قبل می شویم.

به گزارش ایلنا، بهرام افشار‌زاده با ابراز خرسندی از وضعیت استقلال در فصل چهاردهم لیگ برتر گفت: خوشبختانه به قولی که اول فصل دادیم عمل کردیم و امروز شاهد استقلالی هستیم که هر روز بهتر می‌شود. البته ما چند مصدوم داریم که با حضور آنان وضعیت‌مان بهتر می‌شود اما با درایت قلعه‌نویی، جوانانی در استقلال به میدان می‌روند که عملکردی عالی و بی‌نقص ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: سرمربی استقلال و همکاران‌شان کار مداومی را شروع کرده‌اند و طبیعی است که با این تلاش و پشتکار، نتیجه به دست بیاید. با این روند استقلال، مطمئنم بهتر از این هم می‌شویم.

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود: ارائه بازی جوانمردانه و زیبا هدف اصلی استقلال است بنابر این بیش از اینکه به فکر بردن حریفان باشیم، به تمام بازیکنان اعلام کردیم که در وهله نخست بازی جوانمردانه از خود به نمایش بگذارند. تاکنون به ۹۰ درصد از اهدافی که پیش‌بینی کرده بودیم، رسیده ایم و امیدوارم تا پایان لیگ برتر، مسیر موفقیت همچنان در تیم استقلال تداوم داشته باشد.

افشارزاده در مورد برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری رقابت‌های لیگ بر‌تر اظهار کرد: این اتفاق که بدانیم تمام بازی‌های لیگ در چه زمانی برگزار می‌شود بسیار قابل توجه است و سبب می‌شود تا کادر فنی بتواند برنامه ریزی مناسبی برای یک فصل داشته باشد. وقتی کادر فنی بداند برنامه دیدارهای خود در طول فصل در چه زمانی در نظر گرفته شده، می‌تواند راحت‌تر تیم را آماده کند. خود بازیکنان هم با آگاهی از برنامه بازی‌ها می‌توانند آمادگی خود را تنظیم کنند.

مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه تیم‌هایی چون استقلال که در کورس قهرمانی هستند نیاز بیشتر به این برنامه ریزی دارند، تاکید کرد: با دانستن اینکه بازی‌های مهم ما در چه هفته‌هایی برگزار خواهد شد می‌توانیم با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان برویم.

افشار زاده همچنین با بیان اینکه برنامه ریزی مناسب سبب جذاب‌تر شدن دیدارهای لیگ شده است، گفت: با این برنامه ریزی که صورت گرفته همه دیدار‌ها دارای جذابیت شده‌اند و حتی تیم‌هایی که مدعی قهرمانی نیستند بازی های خود را با جدیت دنبال می‌کنند. البته آرامش تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر یکی دیگر از مزایای برنامه ریزی صورت گرفته است.

مدیر عامل باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد لزوم جوان گرایی در تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر نیز گفت: به نظرم اتفاقی بسیار مناسبی که باید مدت‌ها پیش می‌افتاد حالا در لیگ بر‌تر رخ داده است. تیم فوتبال استقلال نه فقط به خاطر الزام سازمان لیگ بلکه به خاطر اعتقادی که به جوان گرایی دارد همواره توجه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد. بازیکنان جوان در ترکیب تیم استقلال توانسته‌اند به کمک تیم بیایند. در دیدارهای هفته‌های نخست دیدیم که در غیاب برخی از بازیکنان اصلی این بازیکنان جوان بودند که توانستد بدرخشند و در ترکیب تیم موثر واقع شوند.

افشار‌زاده تصریح کرد: آینده فوتبال ایران در گرو توجه به بازیکنان جوان و فرصت دادن به آنهاست. اگر می‌خواهیم در فوتبال پیشرفت کنیم نباید بترسیم و باید به این بازیکنان جوان فرصت حضور در ترکیب تیم‌ها را بدهیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در بخش دیگری از صحبت‌های در مورد سقف بودجه در نظر گرفته شده برای تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر نیز اظهار کرد: باید برای به حاصل نشستن این قانون صبر داشته باشیم. این امر هم مانند همه اتفاقات نیاز به گذشت زمان دارد و باید منتظر باشیم تا در آینده نتیجه آن را ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز