خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر؛

نسخه «درخشان» افاقه نکرد / توقف پرسپولیس مقابل قعرنشین / تداوم دودستگی هواداران

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۹۶

تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربی جدید خود نیز در حالیکه در خانه میزبان تیم قعرنشین جدول بود متوقف شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربی جدید خود نیز در حالیکه در خانه میزبان تیم قعرنشین جدول بود متوقف شد.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از هفته هشتم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این بازی با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید تا تغییرات در اردوگاه سرخ ها نیز چنگی به دل نزدند و این تیم همچنان روی نوار ناکامی قدم بردارد.

حمید درخشان که با سر و صدای زیادی به جای علی دایی بر روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود تیم را با ترکیب نیلسون، محسن بنگر، اومانیا، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، حمید علی‌عسگر، محمد نوری، مهدی طارمی، امید عالیشاه و محمدرضا عباس‌زاده به میدان فرستاد تا بتواند با شکست دادن تیم قعرنشین مجید باقری نیا اعاده حیثیت کند و سرخ پوشان را از بحرانی که در آن دست و پا می زدند خارج کند که البته خیلی زود رویاهای خود را بر باد رفته دید چراکه کیومرثچراغی در دقیقه ۴ چراغ های بخت درخشان را خاموش کرد تا تیمش بازنده به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم درخشان دست به تغییر زد تا بتواند با استفاده از امتیاز میزبانی نتیجه را جبران کند. هادی نوروزی که به زمین مسابقه آمده بود در دقیقه ۵۶ از روی ضربه ایستگاهی موفق شد گل تساوی بخش پرسپولیس را به ثمر برساند تا امیدها را به اردوی سرخ ها برگرداند.

در ادامه حملات سرخ ها افاقه نکرد و حتی نقتی ها چند موقعیت خود را از دست دادند تا بازی با سوت قاضی میدان به تساوی یک بر یک به پایان برسد و سهم هر یک از دو تیم فقط یک امتیاز باشد. شعارهای هواداران علیه حمید درخشان و کادر فنی و مدیریت باشگاه بارها در ورزشگاه آزادی شنیده شد تا نشان دهد نسخه «درخشان» مدیران باشگاه نیز افاقه نکرده باشد.

پرسپولیس با این تساوی با ۹ امتیازدر جایگاه نهم جدول قرار دارد و نفت هم با ۴ امتیاز همچنان در قهر جدول قرار گرفته است.

نتیجه نهایی بازی های هفته هشتم لیگ برتر به این شرح است:

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور

پدیده مشهد صفر - سپاهان اصفهان یک

نفت تهران ۲ - استقلال تهران صفر

فولاد خوزستان یک - گسترش فولاد تبریز صفر

جمعه ۲۱ شهریورماه

ملوان صفر - سایپا ۲

ذوب آهن یک - پیکان صفر

صبای قم یک - استقلال خوزستان ۲

تراکتورسازی ۴ - راه‌آهنیک

پرسپولیس یک - نفت‌مسجد‌سلیمان یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز