خبرگزاری کار ایران

کار با قربانت بروم و پول مدیریت نیست؛

ایراندوست: این ملوان باید درست شود / غریبه‌ها می‌آیند و پول نباشد می روند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۸۷

این ملوان باید درست شود و پوست اندازی کند تا جوانانش بیایند. متاسفانه غریبه‌ها می‌آیند و بعد وقتی پول نباشد غریبه‌ها می روند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی به شدت از شعارهای هواداران تیمش در بازی با سایپا ناراحت شده و معتقد است نباید این اتفاقات بیفتد.

به گزارش ایلنا، نصرت ایراندوست پس از شکست تیمش مقابل سایپا در نشست خبری با بیان اینکه از نظر کلی بازی خوبی بود و بد نبود، گفت: سایپا از ۲ موقعیت خود استفاده کرد، اما ما ۴-۵ موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم.

وی همچنین با بیان اینکه برد و باخت دو روی سکه در فوتبال است، متذکر شد: امروز باختیم و برای ما خوب نبود. من همیشه از تیم ملوان ابراز رضایت می‌کنم، چون داخل ملوان بودم می‌دانم چه می‌گذرد، اما این ملوان باید درست شود و پوست اندازی کند تا جوانانش بیایند. متاسفانه غریبه‌ها می‌آیند و بعد وقتی پول نباشد می روند.

وی در مورد پنالتی سایپا نیز گفت: از راه دور صحنه را دیدم. بحثداوری را به کارشناسان واگذار کنید. من نظری نمی دهم چون واقع بینانه نیست.

ایراندوست همچنین در مورد شعارهای هواداران ملوان علیه وی نیز تاکید کرد: خیلی از هواداران سکوت کرده‌اند تا بازی خوب دوم ما را ببیند. وقتی هوادار برای حمایت می‌آید که تشویق کند ما هم باید دو بازی متوالی خوب باشیم. یک بازی خوب هستم و یک بازی می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم. اما آیا درست است وقتی دقیقه ۱۰ گل بخوریم، هوادار شعار حیاکن - رهاکن سر بدهند؟! من کر نیستم گوش دارم می‌شنوم. فوتبال ۹۰ دقیقه است و هواداران باید تا دقیقه ۹۰ حمایت کنند، اگر بازنده شدیم بیایند سنگباران کنند. در دقیقه ۲۰ حیاکن - رهاکن می‌گویند و دقیقه ۳۰ تشویق می‌کنند. تشویق باید روندی داشته باشد. کسانی که این کارها را می‌کنند تماشاگر واقعی ملوان نیستند یا از من و دیگری ناراحتند. ملوان را باید تشویق کنید. این مساله روی مغز بازیکن تاثیر می گذارد. وقتی بازیکن می‌بیند بزرگتر تیم را فحش می‌دهند یا به پدر و مادرش بد و بیراه می‌گویند ناراحت می شوند.

وی همچنین با انتقاد از نحوه مدیریت فوتبال نیز ادامه داد: یکی با مدیریت و قربانت بروم، یکی با پول و با توپ تشر بازیکن را نگه می‌دارد، با این کار که نمی‌شود ادامه داد. من بخاطر پوست اندازی جوانان را آوردم. هر وقت درست شد مردم شادی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز