خبرگزاری کار ایران

بیانیه باشگاه نفت؛

علیرضا عزتی را به تیم امید نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۹۴

نفت‌تهران همواره موفقیت‌های ملی را بر هر نوع منافعی مقدم دانسته و همواره در همکاری با تیم های ملی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان، پیشرو بوده است.

باشگاه نفت تهران در راستای همکاری با تیم ملی امید بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، باشگاه نفت‌تهران همواره موفقیت‌های ملی را بر هر نوع منافعی مقدم دانسته و همواره در همکاری با تیم های ملی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان، پیشرو بوده است.

در پی دعوت از مرتضی پورعلی گنجی و آرش رضاوند، ۲ بازیکن جوان و ارزشمند تیم نفت‌تهران به تیم ملی امید جهت حضور در مسابقات اینچئون، بدینوسیله اعلام می‌دارد علیرغم عدم همکاری اغلب تیم‌های لیگ برتری با تیم ملی امید و ندادن بازیکن به این تیم، باشگاه نفت‌تهران همچون گذشته، نهایت تعامل را با تیم ملی امید داشته و ضمن درک موقعیت حساس تیم امید و علیرغم نیاز شدید این باشگاه به آرش رضاوند، این بازیکن ارزشمند خود را جهت درخشش در مسابقات اینچئون و دفاع از جایگاه کشورمان در فوتبال آسیا، در اختیار تیم ملی امید کشورمان قرار خواهد داد.

با توجه به مصدومیت علیرضا عزتی، کاپیتان و هافبک دفاعی تیم نفت، این باشگاه از ارائه تنها هافبک دفاعی خود یعنی مرتضی پورعلی گنجی به تیم ملی امید معذور است.

موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی امید کشورمان، بار دیگر تأکید می نماید که همواره، همچون گذشته، ضمن در اولویت قرار دادن منافع ملی، پیشرو تعامل با تیم های ملی و نهادهای فوتبالی کشورمان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز