خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

ملوان - پرسپولیس؛ نبرد برای فرار از بحران / ایراندوست و دایی امتیاز می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۴۵

سرخ ها که خاطره خوبی از سفر فصل گذشته به انزلی و پیروزی مقابل ملوانان دارند امیدوارند باز هم چرخ روزگار به نفع آنها بچرخد و در شرایط متزلزلی که دارند با کسب این سه امتیاز به جمع بالانشینان لیگ صعود کنند.

آخرین دیدار از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فردا برگزار خواهد شد و پرسپولیس در دیداری که می تواند سکوی پرتاب سرخ ها به جمع مدعیان باشد در انزلی میهمان ملوان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقه پایانی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ فردا(چهارشنبه) در ورزشگاه تختی بندر انزلی بین شاگردان نصرت ایراندوست و علی دایی برگزار می‌شود تا پرونده رقابت‌های این هفته با رویارویی دو تیم پرسابقه فوتبال کشور بسته شود.

سرخ ها که خاطره خوبی از سفر فصل گذشته به انزلی و پیروزی مقابل ملوانان دارند امیدوارند باز هم چرخ روزگار به نفع آنها بچرخد و در شرایط متزلزلی که دارند با کسب این سه امتیاز به جمع بالانشینان لیگ صعود کنند. هرچند این پرسپولیس با تیم یکدست فصل گذشته فاصله زیادی دارد.

پرسپولیس بعد از توقف مقابل نفت تهران در هفته نخست و باخت خارج از خانه به فولاد موفق شد در هفته سوم با تک گل مهدی طارمی مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد و با روحیه‌ای مناسب راهی بندر انزلی شود. تیم دایی با این پیروزی از قعر جدول جدا شد و خودش را تا رده هشتم بالا کشید.

سرخ‌های ۴ امتیازی با پیروزی احتمالی مقابل ملوان می‌توانند به قافله مدعیانی همچون سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و فولاد نزدیک‌تر شوند و بر عکس در صورت شکست فاصله بین این تیم با رقبای اصلی اش بیشتر خواهد شد. دیدار با ملوان با توجه به همین موضوع اهمیت ویژه‌ای برای کادر فنی پرسپولیس پیدا کرده، خصوصا که دایی و مردانش با آگاهی از نتایج دیگر بازی‌ها وارد ورزشگاه تختی می‌شوند.

پرسپولیس که به نظر می رسد پس از جلسه شب گذشته هیات مدیره با علی دایی به آرامش نسبی دست یافته و از تنش های اخیر فاصله گرفته امیدوار است با سه امتیاز دیدار با ملوان در مسیر امتیاز گیری قرار بگیرد و بازیکنان جوانش را با انگیزه بهتری به نتیجه گیری در لیگ ترغیب کند.

دایی که بهتر می داند تیمش به دلیل نداشتن مهره های کارآمد و تاثیرگذار در مضیقه قرار دارد ناگزیر است با همین بضاعت موجود تیمش را پیش ببرد و انتظارات هواداران را برآورده کند. برد مقابل ذوب آهن در ایجاد آرامش در تیم دایی بسیار تاثیرگذار بود و او امیدوار است تا این روند مقابل ملوانان هم ادامه یابد تا تیمش از زیر فشار انتقادات خارج شود.

اما در سوی دیگر ملوان که تا پایان هفته سوم در کسب پیروزی ناکام بوده و کسب ۲ تساوی در کنار باخت هفته گذشته به تراکتورسازی و قرار گرفتن در رده یازدهم جدول اوضاع این تیم را بحرانی کرده امیدوار است تا مقابل تیم جوان پرسپولیس به طلسم ناکامی های خود پایان دهد.

شاگردان ایراندوست که با تیم سازمان یافته و منسجم فصل گذشته فاصله دارند با پیروزی مقابل سرخ‌پوشان به اوضاع نابسامان خود در جدول سر و سامان خواهند داد و با روحیه گرفتن از این بازی می‌توانند به دیدارهای آینده امیدوارانه نگاه کنند و از انتهای جدول فاصله بگیرند.

باید دید در نبرد اندیشه های ایراندوست و دایی کدام یک دوران بحران را پشت سر می گذارند و می توانند تیم شان را به مرحله ثبات و آرامش برسانند. دو تیم پرطرفداری که هواداران شان چندان نتایج ضعیف و ناکامی های مداوم را تحمل نمی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز