خبرگزاری کار ایران

در نامه ای به سازمان لیگ؛

ذوب آهن نسبت به حضور ماهینی در ترکیب پرسپولیس اعتراض کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۵۸

باشگاه ذوب آهن اصفهان درنامه ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور نسبت به حضور ماهینی در ترکیب تیم پرسپولیس در دیدار مقابل تیم فوتبال این باشگاه در هفته سوم لیگ اعتراض کرد.

باشگاه ذوب آهن اصفهان درنامه ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور نسبت به حضور حسین ماهینی در ترکیب تیم پرسپولیس در دیدار مقابل تیم فوتبال این باشگاه در روز گذشته، اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، مشخص نبودن وضعیت خدمت نظام وظیفه این بازیکن و استفاده از وی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران دلیل این اعتراض عنوان شده است.

باشگاه ذوب آهن اصفهان از سازمان لیگ خواستار بررسی این موضوع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ذوب آهن اصفهان در این نامه خطاب به رییس سازمان لیگ فوتبال کشور آمده است: با عنایت به انتشار لیست ۲۱ نفری در خصوص افرادی که تکلیف خدمت سربازی آنها مشخص نیست توسط آن سازمان محترم، به استحضار می رساند در مسابقه بین دو تیم فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس تهران در روز جمعه ۹۳/۵ / ۲۴ آقای حسین ماهینی که نام وی در لیست یاد شده قرار گرفته است، در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار داشت.

باشگاه ذوب آهن اصفهان خطاب به رییس سازمان لیگ فوتبال کشور اضافه کرد: بدینوسیله مراتب اعتراض این باشگاه در خصوص حضور نامبرده در مسابقه یاد شده، اعلام و خواهشمند است دستور فرمائید بررسی های لازم را بعمل آورده و مراتب به اطلاع این باشگاه رسانیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز