خبرگزاری کار ایران

به هواداران و دایی تبریک می گویم؛

گل محمدی: در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم / از نظر فنی کمتر از پرسپولیس نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۱۲

یحیی گل محمدی گفت: از نظر فنی چیزی کمتر از پرسپولیس نداشتیم و تنها ایرادمان نرسیدن به گل و دقت نکردن در ضربات آخر بود.

سرمربی ذوب آهن اصفهان پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: تیم من خوب بازی کرد و بیشتر صاحب توپ بود ولی در زدن ضربات آخر بد عمل کردیم.


به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی که پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب گفت: ابتدا باید درگذشت مهدی نفر را به خانواده او و جامعه خبرنگاران ورزشی کشور تسلیت بگویم. او یکی از دوستان نزدیک من بود که تحمل غم از دست دادنش خیلی سخت است. امروز باید درگذشت او را هم به خانواده‌ و هم به دوستانش تسلیت بگویم.

وی در مورد شکست تیمش برابر پرسپولیس هم اظهار داشت: هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را روی دروازه ها ایجاد کردند و ما بیشتر از پرسپولیس صاحب توپ بودیم ولی در نهایت پرسپولیس با استفاده از فرصت‌هایش پیروز شد. من باید از اینجا به هواداران، تیم پرسپولیس و علی دایی به خاطر کسب این پیروزی تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: از نظر فنی چیزی کمتر از پرسپولیس نداشتیم و تنها ایرادمان نرسیدن به گل و دقت نکردن در ضربات آخر بود.

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه جمعه با یک گل مغلوب پرسپولیس شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز