خبرگزاری کار ایران

شاید رحمانی را از لیست خارج کنیم؛

اسکوچیچ: امیدوارم بازیکنانم دچار غرور کاذب نشده باشند / به قهرمانی فکر نمی کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۷۴

همانطور که می‌دانید یکی از دلایل عمده انتخاب فولاد خوزستان از سوی من حضور بختیار رحمانی بود اما اگر بدانیم طول درمان او بیش از ۶ یا ۷ ماه است، باید تصمیم دیگری بگیریم و مهم منفعت باشگاه است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اگر مصدومیت رحمانی بیش از ۶ یا ۷ ماه باشد شاید نام او را از لیست خارج کردیم.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیج در نشست مطبوعاتی قبل از بازی راه‌آهن گفت: بازی فردا اهمیت زیادی دارد. امیدواریم بازیکنان ما بدون غروز کاذب از برد هفته پیش مقابل پرسپولیس به میدان بروند و فقط از این برد انگیزه بگیرند.

وی افزود: همانطور که می‌دانید ما هفته گذشته درگیر کارت‌های مشهور سربازی بازیکنان بودیم. دو سه بازیکن مصدوم هم داشتیم که این باعثشد تعداد نفرات ما کمتر و کمتر شود. امیدوارم این مسئله هر چه زودتر مشخص و حل شود.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد وضعیت بختیار رحمانی خاطر نشان کرد: آنچه که مسجل است این است که مصدومیت وی جدی است. با توجه به بررسی مدارک و آزمایشات این بازیکن در نشستی که داریم در این مورد تصمیم می‌گیریم تا تصمیم ما به سود باشگاه باشد.

وی افزود: همانطور که می‌دانیم یکی از دلایل عمده انتخاب فولاد خوزستان از سوی من حضور بختیار رحمانی بود اما اگر بدانیم طول درمان او بیش از ۶ یا ۷ ماه است، باید تصمیم دیگری بگیریم و مهم منفعت باشگاه است. در این صورت احتمال دارد او را از لیست خارج کنیم.

اسکوچیج در پاسخ به این سؤال که آیا طرحی از جوانگرایی ندارد، خاطرنشان کرد: چیزی که برایم مهم است توانایی بازیکنان در اجرای تکالیفی است که به آنها محول می‌شود. به شخصه ترسی از جوانگرایی ندارم و چیزی که به چشم ببینم به آن یقین کامل پیدا می‌کنم. مهم این است که بازیکنان تکالیفی که به آنها محول می‌شود، انجام دهند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد نوسان راه‌آهن در دو هفته گذشته اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این مسئله ربطی به بازی فردا پیدا کند ما هم یک باخت یک پیروزی داشتیم و راه‌آهن هم همین شرایط را دارد. فردا بازی خودمان را می‌کنیم. نقاط قوت و ضعف حریف را تجزیه و تحلیل کردیم و از راه‌آهن شناخت کامل داریم.

اسکوچیج در مورد اینکه آیا می‌تواند فولاد را به قهرمانی برساند اظهار داشت: در حال حاضر به چیزی که فکر نمی‌کنم قهرمانی است با توجه به شرایطی که داریم می‌خواهیم تیمی خوب بسازیم.

اسکوچیج در پایان در مورد زمان بازگشت ایمان موسوی و شرایط ورزشگاه غدیر خاطرنشان کرد: در مورد ایمان موسوی منتظر سازمان لیگ هستیم تا آنها بگویند که او چه زمانی می‌تواند بازی کند ورزشگاه غدیر هم ربطی به من ندارد و باید مقامات مسئول در مورد آن توضیح دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز