خبرگزاری کار ایران

غلامرضا بهروان خبر داد:

هفته سوم لیگ برتر با توپ های جدید برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۴۸

با توجه به مشکلاتی که سال گذشته توپ های این شرکت برای سازمان لیگ ایجاد کرد، ما امسال باید از این بابت مطمئن می شدیم چنین مشکلاتی برای سازمان لیگ ایجاد نشود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: توپ های جدید لیگ برتر از هفته آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان با اشاره به اینکه اعلام شده بود توپ های جدید در تاریخ ۲۴ شهریور به سازمان لیگ تحویل داده خواهد شد، افزود: شرکت تامین کننده این توپ ها با توجه به شروع مسابقات لیگ طبق برنامه اعلام کرد که توپ ها را سه روز زودتر در اختیار ما می گذارد، اما چنین اقدامی صورت نگرفت.

وی افزود: ما می توانستیم از هفته دوم از توپ های جدید استفاده کنیم، اما باید مطمئن می شدیم که کیفیت توپ های تحویلی مطابق با نمونه ارائه شده در قرارداد است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که سال گذشته توپ های این شرکت برای سازمان لیگ ایجاد کرد، ما امسال باید از این بابت مطمئن می شدیم چنین مشکلاتی برای سازمان لیگ ایجاد نشود، به همین دلیل دقت های لازم در رابطه با توپ های جدید صورت گرفت و از همین هفته توپ های جدید وارد مسابقات خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی هزینه های ترخیص توپ های جدید، توسط سازمان لیگ پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز